Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har en grei "how to" med gode produkter til polering av bil med da maskin tenker at det må være en grei rubber som kan fjerne litt riper og diverse, har også lagt i noen steinsprang og våtslipt der så det må bli bra, har kun polert bil med vanlig polish for hånd tidligere så det må nesten være en "førstegangs howto" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har en grei "how to" med gode produkter til polering av bil med da maskin tenker at det må være en grei rubber som kan fjerne litt riper og diverse, har også lagt i noen steinsprang og våtslipt der så det må bli bra, har kun polert bil med vanlig polish for hånd tidligere så det må nesten være en "førstegangs howto" :)

http://www.detailersclub.no/_/artikler/ ... mies-2-r14

Detailerclub.no står der mye bra, det finnes også en nr 1 utgave av den som var linka til over, står mye bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr2. Den der hadde kosta mer enn det hadde kosta å sporet opp en 4d 320ia hvorsomhelst, og skilta den i norge

Jeg har en 88 320ia 4 dørs du kan få for vrakpant om du vil Fredrik :)

bcb7vgq9ay207prx90eo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært den første av sitt slag her til lands! Var det allerede på moten den gangen?!

Min debut med en høytrykkspyler var da jeg fikk kjøpt en liten søt nilfisk gjennom jobben for en slikk og ingenting! Kom fra et overskuddslager av noe slag.

Jeg kommer hjem stolt som en hane, med en eneste ting i tankene:"Her skal det vaskes!". Som sagt så gjort, jeg satte bilen på boligområdets egen vaskeplass og fyllte dispenseren i den nye flotte doningen min med såpe og kjørte på! Skuffelsen var stor, og den ble ikke noe mindre da naboen bestemte seg for å slå meg i å ha størst høytrykkspyler. For der kom han trillende på den største høytrykken jeg har sett noen gang. Han sirklet rundt meg noen runder før jeg pakket bort vannpistolen min i skam!

Den jeg bruker nå knerter en treg 10A sikring med et jafs 8) Har tatt 16A automat med C-karakteristikk en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på X4 :)

Ja X4 ligger an til å bli skikkelig kul, BMW er jo kjent for å la produksjonsbilene være ganske like conseptbilene så dette lover bra

Fant igjen et bilde fra da jeg var liten!

"Sjå på denna nye dritfine høytrykkspyleren!!!"

[ Bilde ]

8)

Det var en passe grom høytrykkspyler ja, hele familien og fotograf er hyret inn for anledningen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...