Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

syntes ikke det ble så verst jeg, men skal prøve de på andre bilen som er sølv/lysblå kanskje de passer bedre på den,

er matt sort og det blanke er aluminium.

Felgdesignet ser vel egentlig litt småtøft ut, men som sagt så tror jeg de hadde kledd bilen bedre i en annen fargekombo, og kanskje med litt mere senk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes ikke det ble så verst jeg, men skal prøve de på andre bilen som er sølv/lysblå kanskje de passer bedre på den,

er matt sort og det blanke er aluminium.

Felgdesignet ser vel egentlig litt småtøft ut, men som sagt så tror jeg de hadde kledd bilen bedre i en annen fargekombo, og kanskje med litt mere senk :)

skal prøve de på de andre 2 e30'ne mine, ene er blodsenka men sort matt, andre er sølv/lysblå, kommer bilder for å sammenligne :P

de hadde helhvite, helsølv, og disse sort med alu,

sølv er standard, hvit er litt bobbob, så ble sort.

om jeg ikke liker det, så finnes det alltids lakk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og virke frekk eller noe.. men syns ikke de felgene kler E30.. men det er pga det store som er i senter av felgen.. mørk bil skal ha hvite eller mer sølvfarga :P det er min mening da ;) ville prøvd noen andre felger :)

er litt grublende på den selv, mon tro de passer bedre på den andre jeg har som er blodlav og sort matt (den bilen er rånete fra før så gjør litt hva jeg vil med den :mrgreen: )

men igjen så synes jeg aludetaljene passer jo iogforseg med chrom listene på cab'n,

blir sikkert bedre med litt senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du si.. Fløy helikopter rett over hustaket her nå, men er visst ikke så mye de kan gjøre..

Vet du om det er noen du kjenner da?

Skal vel et mirakel til for å overleve noe slikt dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo en original M3 til samme prisen...

Jeg hadde aldri kjøpt ombygd bil. Halve gleden er jo eie en vaskeekte M-bil.

Jeg kunne gjerne kjøpt ombygget M-bil pga prisen om de hadde vært billigere..

Ser på det som en billigere og mye bil for pengene...

Problemet er at jeg synes nesten alltid folk forlanger bortimot like mye for en ombygd som original :/

Og da er ikke valget vanskelig lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du si.. Fløy helikopter rett over hustaket her nå, men er visst ikke så mye de kan gjøre..

Vet du om det er noen du kjenner da?

Skal vel et mirakel til for å overleve noe slikt dessverre :(

Har fått vite hvem det er, og jeg vet av han og har snakket med han noen ganger på fest, men kjente han ikke noe godt nei.

Tankene går til familien da han etterlater seg 3 små barn og en kone som forøvrig har opplevd det samme før, bare at da var det motorsykkel, og ikke tråsykkel. Kan ikke forestille meg hvor forferdelig hun må ha det nå! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...