Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ny dag...nytt firmanavn... På den måten kan ikke myndighetene forfølge oss..Regnskapet kan ikke kontrolleres.. Og ingen kan ringe og klage på oss fordi... ja du skjønner...De finner oss ikke :lol:

Hvor går forresten den store europaturen din? Lager du reisetråd? Regner med du egentlig er større enn de fleste manneovergriperne i europa :lol::lol:

Haha, her har jeg mye å lære skjønner jeg! :lol:

Europaturen, aiaiai.. Går igrunn ganske dårlig akkurat nå, vært nede for telling i noen dager og da går jo all planlegginga rett vest! Det viktigste som gjenstår er:

-Pakke?!

-Kjøpe/montere ny spiller (orker ikke kun oldschool cd-spiller og 0 radio har jeg funnet ut)

-Biitteliten vals av buene bak, fant ut at det subber i de værste telehivene med bagasjen full av svenskehandlings :lol: Noen som har hjulbuevalsedings mellom Hedmark og Oslo?

-Barbere vekk litt fjellpels

Sikkert mye mer, men det har jeg fortrengt. Greencard er ordnet, ser du styra med det du og :wink:

Hvordan går din planlegging og når reiser dere?! Kanskje vi møtes?! :lol:

Vi kjører fra Norge 20juni... når skal dere nedover? Hvor er reiseruta lagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kodelås på håndbrekk har jeg ALDRI sett, tror ikke det slo helt i gjennom for å si det slik. :lol:

Virker jo klønete. Pluss at man må nesten ha hodelys tilgjenglig hver gang man skal låse opp sikkert...

Vært ute en liten tur i BMWen. Tok en dusj og tenkte at jeg bare MÅTTE ta meg en tur. Det var så verdt det :) :) Smiler enda. Masse oppmerksomhet i dag og - perfekt, sløv lørdag der alle er i godt humør pga. været endelig begynner å bli ordentlig bra.

Det beste er de som låser blikket på bilen i det man passerer, man kjører forbi og ser i bakspeilet og de driver fortsatt å ser på :D Alt fra unge menn til veldig gamle menn :lol:

Kjørte i sentrum i går natt, gikk en guttegjeng på 5-6 stk. over fotgjengerfeltet og en av dem pekte på bilen med hodet og resten låste blikket på bilen og gikk saktere over fotgjengerfeltet mens han ene så på meg og smilte og jeg bare Awww yiss :)

Beste 19.000 kr. jeg har brukt på en bil, ever :)

gleden man får av å ha klassikere :D føler jeg får samme oppmerksomhet med e30en, er så digg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har faktisk stilt det samme spørsmålet før, og da fikk du flere svar. :)

Det er helt riktig.. Og da mener jeg saltkjelen sa den dimmen jeg har. Men.. de kan jo ikke avvike så mye fra orginal 18" som 9%.. Husker du dim på org 18" Awt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke det han sa. Jeg har 245/30 og 285/25 på mine 20".

Edit:

De profilene du henviser til blir helt feil for din bil, kjexx. Riktig dimmensjon for E60/E61 er 30 245-255 +/-) profil foran og 25 profil bak (275-305 +/-). Ulempen for E61 er imidlertid at det knapt finnes dekk med høy nok load indeks og man må derfor gå opp til 35/30 profil på samme dimmensjoner. Det blir feil i forhold til rulleomkrets, men det er innenfor de lovlige +/- 5%. Jeg ville ikke tatt hensyn til LI og hadde kjøpt det som egentlig er riktig profil. E60 hat ikke problemer med LI på disse dimmensjonene. F.eks 245/30-20 og 285/25-20.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tar telefoner på taxi sentralen i dag... morro når folk skal krangle på tiden.. Jeg har intet mindre enn 6 klokker her :P Jeg tror jeg vet tiden litt bedre enn folk som synser på fylla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke det han sa. Jeg har 245/30 og 285/25 på mine 20".

Edit:

De profilene du henviser til blir helt feil for din bil, kjexx. Riktig dimmensjon for E60/E61 er 30 245-255 +/-) profil foran og 25 profil bak (275-305 +/-). Ulempen for E61 er imidlertid at det knapt finnes dekk med høy nok load indeks og man må derfor gå opp til 35/30 profil på samme dimmensjoner. Det blir feil i forhold til rulleomkrets, men det er innenfor de lovlige +/- 5%. Jeg ville ikke tatt hensyn til LI og hadde kjøpt det som egentlig er riktig profil. E60 hat ikke problemer med LI på disse dimmensjonene. F.eks 245/30-20 og 285/25-20.

Men hvordan blir den dimmen han refererer til på 9, 5" felger da? Ser vel tett ut med strekk på 2 av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...