Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte E38 nylig, det var en skikkelig nedtur!

Da foretrekker jeg E32 egentlig, den hadde it-factoren :wink:

Jeg ble faktisk og litt skuffet når jeg testet E38en min første gangen, men det har vel kanskje mest med forventningene mine å gjøre. :?

Når jeg tenker meg om, har jeg egentlig aldri blitt positivt overrasket når jeg har prøvekjørt en ny bil.

Har dog ikke testet E32, kanskje det er en slik jeg skulle hatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28en hadde litt fukt under gulvmatta passasjerside foran. Hvor kan det komme fra?

Ser at det er gammel bil, blir litt fukt i bagasjerom ved tungt nedbør samt at jeg måtte skrape is innvendig et par ganger i vinter også :P

@noekult, da er det bare å låne seg en fet røykmaskin. :-)

http://www.dinside.no/916001/lekkasjesok-med-roykmaskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett da. :)
Jeg elsker det!! :applause: Elsker folk som lager egne produkter, det drømmer jeg om å gjøre selv! Håper dere tjener noe på det og kan fortsette, slike solskinnshistorier blir jeg skikkelig glad av!

Stå på!

FETT!
Samme mener jeg, lykke til, og stå på :D

Takker folkens :) ! Vi har jobbet hardt for dette, har også nå fått en butikk i Molde til å selge disse. Med andre ord har vi på kort tid allerede to plasser som vil selge ut til forbruker. Vi vil selvfølgelig etterhvert komme med ordentlig nettsted og ikke bare Facebook. Men vi må begynne en plass :)

evw88lwyuctmev5lznlj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe sprekt turboprosjekt med m52 motor her på forumet? er jo en del som har hatt på ei ess presse, men syns ikke det er å tøye strikken så langt, må da være noe mer å hente ut av disse motorene :)

er jo mange som tar ut mye av m50 motorer da, men er jo stålblokk osv det.

e36 eller e34 har jeg ikke lyst på :P er e46 eller e39 det frister å få i gang noe turbo bygg på.

prøver igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28en hadde litt fukt under gulvmatta passasjerside foran. Hvor kan det komme fra?

Ser at det er gammel bil, blir litt fukt i bagasjerom ved tungt nedbør samt at jeg måtte skrape is innvendig et par ganger i vinter også :P

@noekult, da er det bare å låne seg en fet røykmaskin. :-)

http://www.dinside.no/916001/lekkasjesok-med-roykmaskin

Jøss, ser ut som de tar på seg slike oppdrag like ved meg (Bilia Økern) - beste er sikkert å ta turen innom dit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva av verktøy trenger jeg ved bytte av kam-aksel sensor?

6 eller 8 (?) umbrako nøkkel på m50/52 vertfall. Kanskje lurt å skrive hvilken motor :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Takk, er en n42b18 er det snakk om. Husker jeg brukte torxnøkkelen, og det ble skikkelig feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom regnværet igjen. Har liksom ikke regnet nok nå, så greit å få litt til. Håper det vedvarer utover natten, synd på de som blir direkte rammet av det men jeg elsker å sove i regnvær.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...