Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med mindre forbrukslån?

Har sagt til den kar at jeg skal kjøpe bilen hans, så fort jeg får solgt min. Har fått en del respons men ingen som har kommet å sett enda. da vurderer jeg ett forbrukslån på å få kjøpt den bilen jeg vil ha.(40.000).

Så tenker jeg da å betale alt ned så fort jeg får solgt min nåværende bil.(prisantydning til 75.000) lar det seg gjøre ?

Takker for alle gode svar..

Altså det er jo det lån er til for :)

Raske penger når man ikke har dem! Så er det jo opp til deg selv om du vil betale ned alt med en gang du har solgt din egen bil, eller om du vil fortsette å betale renter til banken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spylervæske over alt? Hvordan har du byttet blinklys da? :P Er jo bare å trykke klipset bak til siden og trekke ut.. :P

Trodde jeg og. Men ikke f... Måtte av med lista under for å få det ut.

edit:

Jeg leter etter noen ac felger jeg så en plass, men finner de ikke igjen. Noen tips til nettsider som selger ac felger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med mindre forbrukslån?

Har sagt til den kar at jeg skal kjøpe bilen hans, så fort jeg får solgt min. Har fått en del respons men ingen som har kommet å sett enda. da vurderer jeg ett forbrukslån på å få kjøpt den bilen jeg vil ha.(40.000).

Så tenker jeg da å betale alt ned så fort jeg får solgt min nåværende bil.(prisantydning til 75.000) lar det seg gjøre ?

Takker for alle gode svar..

Altså det er jo det lån er til for :)

Raske penger når man ikke har dem! Så er det jo opp til deg selv om du vil betale ned alt med en gang du har solgt din egen bil, eller om du vil fortsette å betale renter til banken :)

ja, var det jeg lurte på, om man kan betale ned en stor sum! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for mye rart innen bilkulturene men enkelte ting forstår jeg bare ikke... :P Har varmet opp til ratlook og stickerbombing, men sånn supernegativ camber, senka Evo/WRX STi og US-blinklys er noe jeg fortsatt sliter med å forstå fascinasjonen av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...