Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å rulle med 20" felger i Oslo. Ikke 18" for den slags skyld heller. Det er jo trikkeskinner, kanter og drit overalt der.

Skrevet

Veiene her er passe dritt ja, men de veiene jeg pleier å kjøre er helt ok egentlig. Kjører ikke så mye i byen. kommer meg gjerne fortest mulig til ringveien og finner min destinasjon derfra :)

Skrevet
Jeg hadde ikke turt å rulle med 20" felger i Oslo. Ikke 18" for den slags skyld heller. Det er jo trikkeskinner, kanter og drit overalt der.

prøv 22" du ;)

og jah....

norges nyenasjonalnegersang:

"HABA HADA JAJA VI TAPE JA"

Skrevet
Synes Touran er skammelig tøff, har sett opp til flere eksemplarer jeg kunne tenkt meg!

Really? Det må da være mange biler BMW entusiaster kjøper før en Touran. :D Kan ikke si jeg har snudd meg etter en Touran mange ganger :P

Skrevet
Har akkurat ankommet Rica på Steinkjer. Fy faen, tror det er 40 varmegrader på rommet mitt, minimum. Aldri i verden om jeg får sove her i natt! :roll: På vei fra Mosjøen har jeg sett over 20 harer (!!!) - noen ryper og røyer, 3 elger og en skokk med reinsdyr. Må være noe knullingsopplegg for harer nå, for det var helt jææævli mange! :D

Er det rica hell hotell?

Jeg bodde der for noen mnd siden og da sto det en hvit bil parkert der fra et eller annet jernbanefirma...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...