Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

veldig dumt å kappe fjørene mine på coiloversene? er så forbanna stiv bilen :P begynner bli lei det allerede. så tenkte kappe litt sånn jeg kan sette tilbake hjelpefjørene igjen og fortsatt ha bilen lav. blir alt for høy med hjelpefjører..

eneste jeg ser for meg er at herding og slikt kan bli endret, men tviler egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merka værtfall bra forskjell med og uten den fjøra jeg iaf :) og bilen av mye mer behagelig å kjøre med.

er ikke justerbare dempere, jom dritt. bak er ikke så stivt. men foran er....ehm ja ekstremt stivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit lite spm!

Jeg og en kompis kjøpte en delebil av en ifra nabo kommunen.

Og han har ikkje giddet å skrive eierskifte.. Etter masing og masing :P

Han var ikkje tilgjenglig når vi hentet bilen, så stemora var tilstede og stakk av med alt av papir #-o

Har planer om å vrake bilen, og lurer på en ting..

Kan jeg vrake bilen ? [-o<

Det kan du, men forrige eier får vrakpanten.

Det gjør han ikke. :)

Du må bare ha reg/unnderstelsnr og si til Statens vegvesen at bilen skal vrakes og at du må ha bevis på at det er den bilen :) så går du ned der du skal vrake den og gir de den lappen og gir kontonr og skriver under på papirene også tar det vell maks 3 uker før pengene er på kontoen din :) er ikke noe problem det :) gjort det selv mange ganger ;) bare vent til neste mnd pga da går vrakpanten opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en jeg delte verksted med som skulle kaste en bil jeg hadde plukket ifbm ombygging, han fikk med kontonummeret mitt osv. Men så aldri noe til pengene.. Så det er tydeligvis mulig å få penger for andre sine biler. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://e24.no/naeringsliv/9-aar-gammel-jente-i-ordkrig-med-mcdonald-s-sjefen/20373832

Nå må virkelig folk begynne å ta ansvar for sin egen helse.

Det å skylde på Mc Donalds for at folk blir fete blir som å skylde på VW for at folk dør i trafikken.....

Jeg er enig med deg. Men det handler også om "en manns død, er en annen manns brød". Uten tilbud, finnes det heller ikke etterspørsel.

Dvs. Uten biler, ingen trafikkulykker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...