Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

MÅ jo ikke legge inn custom men den blir jo raskere og mer stabil som oftest.. ;)

S2? Jeg har S3 nå og syns den begynner å blir over gjennomsnittet treg og sleten. S2'en begynte å bli dårlig etter 8 mnd og var faktisk det verste mølet jeg noen gang har hatt.. :P

S3'en er betraktelig bedre en S2, så vil tro det er et gigantisk hopp fra S2 til S4..

Problemet med samsung sine mobiler er at de er laget i plast og dermed blir lett skadet osv.. :)

Kjøpe iphone da, god byggkvalitet og føles ikke treig selv når den trekker på åra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du gje deg! Driver å prøver å finne ut hvorfor frøkna sin Iphone 4s er så forbanna treg.. Tar jo ca 10 sek fra du trykker på noe til det skjer noe innimellom! :P

Aldri i livet om jeg skal ha noe scrApple igjen.. Hadde 3gs som virket normalt i kanskje 2 mnd. Så forsvant dekningen, den ble treg og alt var bare horribelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper iPhone når de kommer på markedet med noe mer konkurransedyktig enn iPhone 5.

"Hva skal vi lage?" "jo fanken gutta, vi kjører på med litt børsta stål og legger 4s´en i en strekkbenk" Voila, iPhone 5.

Jeg kjøpte iPhone 4 når den kom, beste telefonen jeg noengang har hatt. Har hatt S3n min ett år nå, den har også vært utrolig god, nå lader den riktignok nesten ikke lenger og er knust ut av en annen himmel. Men still going strong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple er bare vas har jeg funnet ut.. Samsung er rett og slett best når det kommer til telefon. Min begynner å bli treig nå, men det er vell kanskje fordi jeg har ca 1500 bilder og mye annet vas innpå, den skal få seg en tilbakestilling snart :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å bytte på frøkna sin her for 2 uker siden også. Makan til knot, og når jeg endelig var nesten ferdig så klarte jeg å ryke kabelen fra skjerm til hovedkort.. Så nå kommer det vel snart ny skjerm i posten igjen, og jeg må igang igjen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple er bare vas har jeg funnet ut.. Samsung er rett og slett best når det kommer til telefon. Min begynner å bli treig nå, men det er vell kanskje fordi jeg har ca 1500 bilder og mye annet vas innpå, den skal få seg en tilbakestilling snart :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tihi :lol:

Men nei, jeg har en samsung s3 mini, som jeg fikk bytta hovedkortet på etter snaue 4 mnd.

htc'en jeg hadde før den holdt 1.5 år før antenna ble dårlig. Nokiaen før der holdt 1.5 år før den ble treigere enn sirup og batterikapasiteten dårligere enn en potet.

Savner de gode gamle telefonene med tastatur, og som tålte en støyt.. etter 3 år med touch telefon er jeg enda ikke stødig på å skrive sms med drittet..

Stresser dog ikke så mye med telefon.. jeg skriver et par få sms i uka, tar noen telefoner og et par snapchat om dagen.. kjøper billige og små telefoner.. har små hender og liker å ha plass i lomma til telefonen :P

Noen som har prøvd blackberry? Er vel eneste annet enn DORO som har knapper for tiden.. Vet dog ikke om qwerty tastatur er så mye bedre i fysisk form når det blir så smått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofaking: den går somregel på literen, men er mye verditap i bilen når jeg kjører så mye. bedre å gjøre det med en billig bil. bilen min har mye km fra før av og så. blir så veldig tungsolgt.

Tjaa.. Jeg syns verditapet skjer på alder jeg, framfor kilometerstand. Forutsatt at bilen framstår som godt holdt.

Min konklusjon er å beholde e91en så lenge jeg gidder.. Sålangt har jeg hatt den i 18måneder og 35000km. En liten eksoslekkasje, bytting av idrive-hjul og bremser så er den good to og videre også.. Poenget er faktisk at jeg er så fornøyd med den at jeg ikke vet hva jeg vil ha istedenfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å bytte på frøkna sin her for 2 uker siden også. Makan til knot, og når jeg endelig var nesten ferdig så klarte jeg å ryke kabelen fra skjerm til hovedkort.. Så nå kommer det vel snart ny skjerm i posten igjen, og jeg må igang igjen.. :D

Må huske og dra gjennom hele den kabelen gjennom ramma før du lager bøyen på den, ellers blir den fort kort.

Been there done that. Check.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple er bare vas har jeg funnet ut.. Samsung er rett og slett best når det kommer til telefon. Min begynner å bli treig nå, men det er vell kanskje fordi jeg har ca 1500 bilder og mye annet vas innpå, den skal få seg en tilbakestilling snart :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tihi :lol:

Men nei, jeg har en samsung s3 mini, som jeg fikk bytta hovedkortet på etter snaue 4 mnd.

htc'en jeg hadde før den holdt 1.5 år før antenna ble dårlig. Nokiaen før der holdt 1.5 år før den ble treigere enn sirup og batterikapasiteten dårligere enn en potet.

Savner de gode gamle telefonene med tastatur, og som tålte en støyt.. etter 3 år med touch telefon er jeg enda ikke stødig på å skrive sms med drittet..

Stresser dog ikke så mye med telefon.. jeg skriver et par få sms i uka, tar noen telefoner og et par snapchat om dagen.. kjøper billige og små telefoner.. har små hender og liker å ha plass i lomma til telefonen :P

Noen som har prøvd blackberry? Er vel eneste annet enn DORO som har knapper for tiden.. Vet dog ikke om qwerty tastatur er så mye bedre i fysisk form når det blir så smått..

Jeg hadde Sony Xperia minipro for en stund siden, og den hadde et lite qwerty-tastatur som man skjøv ut. Jeg har pølsefingre av dimensjoner, men syntes ikke det var noe problem å skrive på den. Bedre det enn touch synes vertfall jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple er bare vas har jeg funnet ut.. Samsung er rett og slett best når det kommer til telefon. Min begynner å bli treig nå, men det er vell kanskje fordi jeg har ca 1500 bilder og mye annet vas innpå, den skal få seg en tilbakestilling snart :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tihi :lol:

Haha, angrer på at jeg ikke kjøpte Samsung nettbrett, menmen, funker helt greit :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både samsung og iphone på hver sin måte. Samsung sin touch wiz er så kjedelig og så mye gimmick med gestures på s3 og s4 som bare sluker batteri.

Iphonene blir som oftest trege med tiden, men ikke alle. Og glasset er det mest sårbare av alle mobilglass ...

Men med iphone er alt rett frem og mye er tilpasset for iphone, samt at ios kan være kjedelig så gjør den jobben, og raskt. Liker Imessage og bildestrømm. Alle bildene mine kommer på pc og mac trådløst uten at jeg gjør noe. og jailbreaker man iphone så er det da morroa virkelig begynner

Samsung liker jeg på specs og andoid OS, og man har mulgihet for widgets og scrolling not. bar med snarvei til wifi, bluetooth , mobildata osv. Kan også legge sperring og advarsel ved gitt mengde mb som man selv stiller inn.

Så ja, begge er bra på sine måter og begge har sine ulemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å bytte på frøkna sin her for 2 uker siden også. Makan til knot, og når jeg endelig var nesten ferdig så klarte jeg å ryke kabelen fra skjerm til hovedkort.. Så nå kommer det vel snart ny skjerm i posten igjen, og jeg må igang igjen.. :D

Må huske og dra gjennom hele den kabelen gjennom ramma før du lager bøyen på den, ellers blir den fort kort.

Been there done that. Check.

Ja la merke til dette.. :P

Måtte montere gamleskjermen igjen jeg, med deler av glasset vekke.. :lol:

Bra frøkna ikke blir sint for NOE.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...