Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm...nye femmer stasjonsvogna ligner på mondeo stasjonsvogna fra litt avstand og i sort farge..hmm...

er du full eller??

er jo sant det....

Skrevet

funker ikke her heller ;P

Fyyy fader a varmt det har vært idag! Likere! :D

Blåser ikke i det hele tatt, og solen er ikke framme..

Ser frem til regn og forhåpentligvis lyn og torden (a)

230897_10150247005027387_568087386_9312239_2551859_n.jpg

Skrevet
hmm...nye femmer stasjonsvogna ligner på mondeo stasjonsvogna fra litt avstand og i sort farge..hmm...

er du full eller??

er jo sant det....

at du er full ja ? :P

Skrevet

Heia heia... Prosjektlederen min har lovet en annen prosjektleder (som er prosjektleder for et chaosprosjekt) at jeg skal jobbe for hans mens jeg har fri... Skulle få 100 prosent overtid og kjøregodtgjørelse, jeg sier nei takk. Slik skal det ikke være. Min fritid er min fritid, hadde han spurt på forhånd hadde jeg kanskje sagt ja.

Skrevet
Heia heia... Prosjektlederen min har lovet en annen prosjektleder (som er prosjektleder for et chaosprosjekt) at jeg skal jobbe for hans mens jeg har fri... Skulle få 100 prosent overtid og kjøregodtgjørelse, jeg sier nei takk. Slik skal det ikke være. Min fritid er min fritid, hadde han spurt på forhånd hadde jeg kanskje sagt ja.

ok..YOU GO GIRL!!!

Skrevet

Med andre ord:

Regjeringen holder fortsatt stilen, følger sitt vante mønster og briljerer med sine evner! :mrgreen:

Håper vi er mange nok om 2 år som synes at kamelknaskerne har sittet lenge ved roret i AS Norge.

Jeg er som tidligere nevnt republikaner, men selv jeg forstår og aksepterer at det er kongen som er statsoverhodet i Norge. Vi har selv valgt å ha det slik. Det gjorde vi i 1905 og skal vi endre på dette må vi ha en ny folkeavstemning om vår konstitusjonelle forfatning, men akkurat det er nok helt utenkelig i overskuelig fremtid.

http://www.dagbladet.no/2011/05/11/nyhe ... /16493445/

Skrevet

Det kan nok bli litt hardt vær nå ja...Trenger en hard smell for å å få renset opp litt i i lufta ute :D!

Skrevet

Noen som veit hvor jeg kan få tak i tyskermerke og ha i grillen på min e34?

Istedenfor "m5", blir litt dumt og ha det på en 520 heheh..

Skrevet
Det kan nok bli litt hardt vær nå ja...Trenger en hard smell for å å få renset opp litt i i lufta ute :D!

Ja visst. Få bort det pollenstøvet som legger seg på frøkna. Nytter jo ikke å holde bilen rein om dagen :(

Skrevet

Nei, det skal være sikkert... Falt for fristelsen å kjøpe meg en kald sekser nå. Skal tross alt bare skrive timelister etc i morgen før jeg fyrer avgårde til flyplassen (hjem) :)!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...