Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke sjekket oljenivået, regner med det er der du sjekker?

[ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Det er oljefilter (motorolje)

Flaut.. Hvor sjekker jeg olja da? Kan ikke si jeg fant noe..Var veldig lett på m52 motoren vertfall..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket oljenivået, regner med det er der du sjekker?

[ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Det er oljefilter (motorolje)

Flaut.. Hvor sjekker jeg olja da? Kan ikke si jeg fant noe..Var veldig lett på m52 motoren vertfall..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hvis jeg husker rett er vel servooljen rett på pumpen på e60 ? litt til venstre utenfor bildet ditt..

EDIT: Så ikke ordentlig på bildet ditt. er vel lokket til servoen som man såvidt ser til venstre der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres veldig ut som fjærbeinslager. Få noen til å svinge på rattet for deg mens du holder på fjæren. Hvis det er vibrasjoner i fjæren og den ikke glir skikkelig, så er det fjærbeinslager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at lageret har låst seg da dere tenker? så gjøra lager spenstige lyder for det ikke glir?

når mine tårnlager var dårlige klunka dem helste bare når jeg svingte når jeg stod stille. var upene lyder når jeg satt bilen på bakken igjen etter å ha jekka den opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har undertegnede solgt sin Mini Cooper S, og akkurat i det skjedde så rullet det en kjempefin E34 520 touring med dobbelt soltak og msport understell inn på parkeringsplassen... Jeg spurte sjåføren sporenstraks om han ville selge bilen! :lol::lol::lol:

Ettersom den er solgt, så skal jeg se på denne og forsøker da en gang til!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41875850

Problemer med preface motor og girkasse? Føles bilen MYE latere enn facelift? Har prøvekjørt facelift med 177 hester og synes den går mer enn bra nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har undertegnede solgt sin Mini Cooper S, og akkurat i det skjedde så rullet det en kjempefin E34 520 touring med dobbelt soltak og msport understell inn på parkeringsplassen... Jeg spurte sjåføren sporenstraks om han ville selge bilen! :lol::lol::lol:

Ettersom den er solgt, så skal jeg se på denne og forsøker da en gang til!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41875850

Problemer med preface motor og girkasse? Føles bilen MYE latere enn facelift? Har prøvekjørt facelift med 177 hester og synes den går mer enn bra nok for meg.

Så bra ut den vel! Bare få bort m merket på ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...