Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 525dat`n min ligg på litt over litern på blanda/bykjøring, å 0,87 ca på langkjøring. Det e målt fysisk, ikkje med kjørecomputer..
-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 525dat`n min ligg på litt over litern på blanda/bykjøring, å 0,87 ca på langkjøring. Det e målt fysisk, ikkje med kjørecomputer.. Ka viste computeren når du målte fysisk?
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Enda litt mere.. Tallet der går jo opp når bilen står på tomgang. Det er jo "riktig" i den forstand at bensinen brukes jo når den står på tomgang også, men jeg regner ikke det som bensin brukt pr km når jeg regner forbruk
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Synes giringa på automaten ikke er så jevn lenger. Hjelper å skifte olje? Andre ting jeg kanskje burde være obs på? Torq konverteren? Høres dyrt ut. :/ Men mener jeg har hørt at oljebytta kan hjelpe.
Julianv Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 God morgen folkens! Håper noen her kan hjelpe meg litt.. Kjøpte noe BBS pitlane-felger igår til E46/E36. Problemet er at mine bolter nå er for korte for disse. Samt jeg får ikke 17-pipen nedi hullene. Hvor får jeg tak i slike bolter kjapt og gale til en fornuftig pris? Vil tro det er slike med innvendig umbraco jeg trenger? Litt synd da felgene var veldig billige..
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 olje + filter! Danke Er vel ikke den store kostnaden og tidsbruk på det?
VegarVS Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 nei, det er vanligvis ikke det.. med anbefaler å gjøre det på ett BMW verksted.. mener å huske at det skal gjøres noe greier med tester, samtidig som tapping/påfylling..
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 nei, det er vanligvis ikke det.. med anbefaler å gjøre det på ett BMW verksted.. mener å huske at det skal gjøres noe greier med tester, samtidig som tapping/påfylling.. Ja det skjer der. Men har skjønt det sånn at det er mange meninger rundt bytte av olje for kassa og BMW selv sier at det er "evighetsolje"?
VegarVS Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 ja, det har de sagt, men de anbefaler likevel å bytte dette, om kassa begynner å bli treg. før man evt bytter kasse..
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 God morgen folkens! Håper noen her kan hjelpe meg litt.. Kjøpte noe BBS pitlane-felger igår til E46/E36. Problemet er at mine bolter nå er for korte for disse. Samt jeg får ikke 17-pipen nedi hullene. Hvor får jeg tak i slike bolter kjapt og gale til en fornuftig pris? Vil tro det er slike med innvendig umbraco jeg trenger? Litt synd da felgene var veldig billige.. Dekkmann og andre dekkshoper har vel slikt? trodde ikke BBS kom med felger som krevde innvendig umbraco :S
Thundercoil Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Har funnet en løsning på boltene og postet det i tråden hans
Julianv Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Takk så mye, sjef! Er i kontakt med dekkcenteret Bergen, men de hadde ikke hørt som slike som du legger ut i tråden min.. Prøvde å forklare de, men neida. De er nå i kontakt med BBS for å høre.. Men får faktisk nedi en slipt 17" pipe, så mulig jeg får fra dekkcenteret idag vis de har på lager..
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 ja, det har de sagt, men de anbefaler likevel å bytte dette, om kassa begynner å bli treg. før man evt bytter kasse.. Det siste er noe jeg ikke håper vil skje... men med min flaks skjer det nok! (bank i bordet).
Hawkon88 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 JulianV: en 17pipe sliper du fint selv på 5minutter? 316: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41507750 Med mindre man skal ha unger inn i bilen, så syns jeg stoff er mest praktisk. Ikke er det kaldt/klamt heller..
Anbefalte innlegg