Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

525dat`n min ligg på litt over litern på blanda/bykjøring, å 0,87 ca på langkjøring. Det e målt fysisk, ikkje med kjørecomputer..

Ka viste computeren når du målte fysisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda litt mere.. Tallet der går jo opp når bilen står på tomgang. Det er jo "riktig" i den forstand at bensinen brukes jo når den står på tomgang også, men jeg regner ikke det som bensin brukt pr km når jeg regner forbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens! Håper noen her kan hjelpe meg litt.. :cool:

Kjøpte noe BBS pitlane-felger igår til E46/E36. Problemet er at mine bolter nå er for korte for disse. Samt jeg får ikke 17-pipen nedi hullene. Hvor får jeg tak i slike bolter kjapt og gale til en fornuftig pris? Vil tro det er slike med innvendig umbraco jeg trenger?

Litt synd da felgene var veldig billige.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er vanligvis ikke det.. med anbefaler å gjøre det på ett BMW verksted.. mener å huske at det skal gjøres noe greier med tester, samtidig som tapping/påfylling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er vanligvis ikke det.. med anbefaler å gjøre det på ett BMW verksted.. mener å huske at det skal gjøres noe greier med tester, samtidig som tapping/påfylling..

Ja det skjer der. Men har skjønt det sånn at det er mange meninger rundt bytte av olje for kassa og BMW selv sier at det er "evighetsolje"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens! Håper noen her kan hjelpe meg litt.. :cool:

Kjøpte noe BBS pitlane-felger igår til E46/E36. Problemet er at mine bolter nå er for korte for disse. Samt jeg får ikke 17-pipen nedi hullene. Hvor får jeg tak i slike bolter kjapt og gale til en fornuftig pris? Vil tro det er slike med innvendig umbraco jeg trenger?

Litt synd da felgene var veldig billige.. :mrgreen:

Dekkmann og andre dekkshoper har vel slikt? trodde ikke BBS kom med felger som krevde innvendig umbraco :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye, sjef! :D

Er i kontakt med dekkcenteret Bergen, men de hadde ikke hørt som slike som du legger ut i tråden min.. :lol: Prøvde å forklare de, men neida.

De er nå i kontakt med BBS for å høre.. Men får faktisk nedi en slipt 17" pipe, så mulig jeg får fra dekkcenteret idag vis de har på lager.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...