Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hawkon88: Jepp, det som blir løsningen nå.. ;)

Ordnet nye bolter fra GS med 45mm lengde kontra 25 org.

Satser på det blir riktig så bra!

Skrevet

hva er egentlig funksjonen til dem skvettlappene foran hjulene?

bryte lufta vekk fra hjulene elns? :P

Skrevet

Har det på 1-serien min også. Hos meg er funksjonen at de skraper nedi baken når jeg kjører ut av utkjørselen min.

Skrevet
Har det på 1-serien min også. Hos meg er funksjonen at de skraper nedi baken når jeg kjører ut av utkjørselen min.

den funksjonen er meget aktiv her og, tar i OVERALT.

Skrevet

Hva endte du på denne gangen da? Tenkte egentlig volvo, men tror det blir litt "kjedelig og mainstream" for deg? :P

Skrevet

Skyt meg i huet, men. 2009 VW Passat 4 motion 2.0 Tdi full R Line, med navi, bluetooth, stort anlegg, parkeringssensorer, parkeringsassistent, fullelektriske seter med memory. Fått mer for pengene der, føler jeg, så da ble det sånn denne gangen.

Hadde aldri vurdert den uten 4 motion, men synes den er ganske ålreit faktisk...

Skrevet
Skyt meg i huet, men. 2009 VW Passat 4 motion 2.0 Tdi full R Line, med navi, bluetooth, stort anlegg, parkeringssensorer, parkeringsassistent, fullelektriske seter med memory. Fått mer for pengene der, føler jeg, så da ble det sånn denne gangen.

Hadde aldri vurdert den uten 4 motion, men synes den er ganske ålreit faktisk...

Godt valg. veldig fin og god bil. Ett par kompiser som har en sånn. De er storfornøyde.

Skrevet

Siden vi er på bimmers så får jeg si FYYYYY!! :P

Men de er flotte biler, og virker som du har fått en med godt med utstyr også ;)

Grattis!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...