Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk et godt tilbud, både på finans og forsikring. 3000, full kasko inkludert leiebil og motor/gir forsikring. Blir 1500 billigere å ha denne i måneden enn Minien, bare i lån. Samt er dette diesel, og går vel på 0,5 mot Minien som går på 0,75. Så dette må ha vært fornuftig! Ville ikke ha E91, blir for lite bagasjerom. Bagasjerommet i Passat er gedigent, rett og slett.

Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! :)

Gratulerer... og en såpass ny Passat er en utmerket familiebil... fin farge også. Jeg har ingen problemer med å se verdien av en Passat som bruksbil (spesielt når familien etterhvert kanskje blir enda større). Det finnes andre bilmerker enn BMW og selv har jeg vært glad i Peugeot... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et godt tilbud, både på finans og forsikring. 3000, full kasko inkludert leiebil og motor/gir forsikring. Blir 1500 billigere å ha denne i måneden enn Minien, bare i lån. Samt er dette diesel, og går vel på 0,5 mot Minien som går på 0,75. Så dette må ha vært fornuftig! Ville ikke ha E91, blir for lite bagasjerom. Bagasjerommet i Passat er gedigent, rett og slett.

Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! :)

Gratulerer med bil og kid! :D så pen ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et godt tilbud, både på finans og forsikring. 3000, full kasko inkludert leiebil og motor/gir forsikring. Blir 1500 billigere å ha denne i måneden enn Minien, bare i lån. Samt er dette diesel, og går vel på 0,5 mot Minien som går på 0,75. Så dette må ha vært fornuftig! Ville ikke ha E91, blir for lite bagasjerom. Bagasjerommet i Passat er gedigent, rett og slett.

Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! :)

Gratulerer så mye :D godt å høre om flere som måtte selge minien til fordel for unge ;D

Gled deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil og kommende behov for nevnte bil Mads :)

Noen som har en god idé til hvordan jeg skal få av viskosevifta på e39'n? Jeg finner ingen fornutfig måte å låse reimhjulet på :\ Jeg vet hvertfall at e28'n min skal få seg elektriske vifter når viskosekoblingen blir dårlig der.. dette viskosedrittet er bare tungvindt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...