Mattae Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 e91 pris på den sikkert, hehe men får vell mer for pengene ja. (hadde ikke vært i tvil om valg mellom dem selv men )
316 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Fikk et godt tilbud, både på finans og forsikring. 3000, full kasko inkludert leiebil og motor/gir forsikring. Blir 1500 billigere å ha denne i måneden enn Minien, bare i lån. Samt er dette diesel, og går vel på 0,5 mot Minien som går på 0,75. Så dette må ha vært fornuftig! Ville ikke ha E91, blir for lite bagasjerom. Bagasjerommet i Passat er gedigent, rett og slett. Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november!
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 tja, du skal få lov til å forbli medlem her, siden du fortsatt har bmw i stallen
316 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Har nok kjøpt Passat ja. Fin bil, synes jeg. Ikke stusselig inni, synes jeg!
Fredrik Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! Gratulerer... og en såpass ny Passat er en utmerket familiebil... fin farge også. Jeg har ingen problemer med å se verdien av en Passat som bruksbil (spesielt når familien etterhvert kanskje blir enda større). Det finnes andre bilmerker enn BMW og selv har jeg vært glad i Peugeot...
Hawkon88 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Gratulerer 316 (med både kid og ny bil) Sikkert det mest fornuftige valget- men jeg holder en knapp på at e61 gir mest kjøreglede for pengene..
Markus E30 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Fikk et godt tilbud, både på finans og forsikring. 3000, full kasko inkludert leiebil og motor/gir forsikring. Blir 1500 billigere å ha denne i måneden enn Minien, bare i lån. Samt er dette diesel, og går vel på 0,5 mot Minien som går på 0,75. Så dette må ha vært fornuftig! Ville ikke ha E91, blir for lite bagasjerom. Bagasjerommet i Passat er gedigent, rett og slett. Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! Gratulerer med bil og kid! så pen ut
VegarVS Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Fikk et godt tilbud, både på finans og forsikring. 3000, full kasko inkludert leiebil og motor/gir forsikring. Blir 1500 billigere å ha denne i måneden enn Minien, bare i lån. Samt er dette diesel, og går vel på 0,5 mot Minien som går på 0,75. Så dette må ha vært fornuftig! Ville ikke ha E91, blir for lite bagasjerom. Bagasjerommet i Passat er gedigent, rett og slett. Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! Gratulerer så mye godt å høre om flere som måtte selge minien til fordel for unge ;D Gled deg masse!
pautomagi Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Grattis med bil og barn Jeg skal kjøre coupe/ 2 seter så langt det lar seg gjøre. Barnesetet går utmerket inn i min e46 coupe. Stasjonsvogn er overrated
asv Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Gratulerer med ny bil og kommende behov for nevnte bil Mads Noen som har en god idé til hvordan jeg skal få av viskosevifta på e39'n? Jeg finner ingen fornutfig måte å låse reimhjulet på :\ Jeg vet hvertfall at e28'n min skal få seg elektriske vifter når viskosekoblingen blir dårlig der.. dette viskosedrittet er bare tungvindt..
Anbefalte innlegg