Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Tenkte bare at du kanskje hadde "sveipet" fingrene over skjermen og aktivisert noe du ikke var klar over. :-)

Aktivisert!? :roll:

Aktivert!

(Forøvrig en vanlig og unødvendig talefeil i dagens samfunn.)

Se der ja.. og jeg som bruker å lese korrektur før jeg poster.. Ja ja, slik kan det gikk.. :roll:

Hæh, opererer du i såpass liten skala at du må lese korrektur selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktivisert!? :roll:

Aktivert!

(Forøvrig en vanlig og unødvendig talefeil i dagens samfunn.)

Se der ja.. og jeg som bruker å lese korrektur før jeg poster.. Ja ja, slik kan det gikk.. :roll:

Hæh, opererer du i såpass liten skala at du må lese korrektur selv? :)

Jepp.. Som regel så poster jeg, så leser jeg over og deretter korrigerer/retter jeg ved behov. :lol: Rett skal være rett. :-) Av og til sjekker jeg gjennom ved forhåndsvisning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt medlem av Netflix... Ikke så imponerende egentlig (gamle seriesesonger og for det meste gamle filmer), men for barn, og for en dokumentar i ny og ne som man ikke finner på nett virker det som en knallbra service.

79 kr. i måneden er bra pris, spes når man kan streame via Android-telefon også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt medlem av Netflix... Ikke så imponerende egentlig (gamle seriesesonger og for det meste gamle filmer), men for barn, og for en dokumentar i ny og ne som man ikke finner på nett virker det som en knallbra service.

79 kr. i måneden er bra pris, spes når man kan streame via Android-telefon også :D

Falt for reklamen for endel mnd siden, x antall mnd gratis som tilbud. Men de skulle likefullt ha livshistirien min til minste detalj, så ikkefaen.

Har da nok elektroniske dingser her fra før så jeg får sett det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt medlem av Netflix... Ikke så imponerende egentlig (gamle seriesesonger og for det meste gamle filmer), men for barn, og for en dokumentar i ny og ne som man ikke finner på nett virker det som en knallbra service.

79 kr. i måneden er bra pris, spes når man kan streame via Android-telefon også :D

Har vurdert å bare gå over til nett tv..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...