Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt me ny brukis !

[ Bilde ]

Helt lik godbilen din jo hay? :lol:

neida, fint å ha en bruksbil ved sidenav kan jeg tenke meg? ;)

Frekk eller ?:D

Hehe ja min såg slik ut den også når jeg hentet den :D

Den har hatt en eiger heile veien , å ikke gått lenger enn 140k.

Skinninteriør, air condition, takluke, sportsstola, avtagbart hengerfeste, stor kjørecomp, å eh ja den har automat :oops:

Men det e en 323 da då det skal vell gå :mrgreen:

Ja måtte ha meg en nå, 328"en står for tur med å bli tatt. E sann at e e bekymra når e kjøre på jobb med den. Begynne å bli litt å gjør på den..

Vet desse også kan bli tøff med litt plast å senk, sjøl om det e litt teit å koste på denna ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiser til haslumkilen ved kragerø i morra.. noe spennende som skjer i risør/kragerø, eller er det døde plasser? :P

Min erfaring er at Kragerø er nokså livlig :)

goodgood!

fikk låne sommerhus via jobben, 4 soverom, 2 bad med dusj etc. best av, det koster 1400kr uka, inkl utvask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaaay nå blir hele Face spamma av Paradise statuser!..

Ikke helt riktig.. Jeg er voksen med voksne venner som ikke ser Paradise, så jeg slipper paradisespamming. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaaay nå blir hele Face spamma av Paradise statuser!..

Ikke helt riktig.. Jeg er voksen med voksne venner som ikke ser Paradise, så jeg slipper paradisespamming. :-)

Merker faktisk det har skjedd noe der selv :) Ingen statuser til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaaay nå blir hele Face spamma av Paradise statuser!..

Ikke helt riktig.. Jeg er voksen med voksne venner som ikke ser Paradise, så jeg slipper paradisespamming. :-)

Hehe, noen som har det! :P

Har ikke sett en eneste en selv, enda flere venner og bekjente er betatt av det greiene der...

Rett nok var ene deltakeren herifra, og ble såvidt jeg vet sendt ut for kort tid siden! Kan muligens forklare stillheten 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...