Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det var et trist syn, men den e nå ikke skrudd ihjel Vertfall. Å det er jo et godt utgangspunkt for å bygge seg en fin coupe :-)

Hvorfor et trist syn?

Har nettop satt i garasjen noen timer for å montere justerbare topplagre. Endte i strekt skulder og ingen progress. Noen som vil montere for meg ? har til fredag før skiltene ryker :P

Hva har skjedd? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kan e kjøpe brennjevin lovlig :-)

du får feire dagen med stil, Martin! :D

gjentar meg selv, noen i kragerøområdet som har lyst å feste litt? :) bor i haslumkilen til fredag/lørdag! free invite til alle som vil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg få kjøpt ny "låsekasse" til sikkerhetsbeltene i E30'n?

Fant ingenting på koed.

Hvilken trenger du ? Altså den man putter låsen i? Jeg har vel flere liggende å slenge litt sånn over alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig på treff i går og ikke minst møte fish in person :) Hyggelig kar og familie ;)

Mange fine biler, men synd det ikke kom flere!

Hyggelig å møte deg også, fræsar'n. :D Vi hadde oss en fin runde på området. Ser i bildetråden på ccn sitt forum, at vi kan skimtes i en bildiskusjon der vi står bak en 3.0 csi :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og media får ikke blåse det opp fordi dem kontrollerer media også ! latterlig politikk og løgner hele greia!

Deilig å komme hjem til e30en. Laksefiske i Namsen var en god opplevelse, fikk ikke fisk selv men han ene fikk ei shvøring på 15.3 kilo! :D

Hvor feska du? :)

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8265936

Hva er logikken i dette egentlig? Må si jeg skjønner mindre og mindre hva den sittende regjeringen holder på med.....helt til jeg skjønte det: Tjener penger..

De er da omtrent ikke noe som helst interessert i hverken klima, miljø eller andre ting som påvirker miljøet vi mennesker går i.. Vet hvor min stemme IKKE skal gå til høsten i alle fall.. Ikke at jeg tror det vil bli revolusjonerende, men mest pga prinsipp..

Her jobber folk for å skape et miljøvennlig drivstoff, og når staten ser de kan tjene penger på det så ødelegger de heller for selskapet pga prisnivået blir usmakelig og selskapet ville gått konkurs om de ikke hadde vunnet i retten.. Snakk om å grave opp veien foran seg....

I concur. Rart staten ikke har legalisert hor, da de kan tjene masse penger :roll: Men de har vel en grense de også... enn så lenge!

Æ fæska etter laks i Namsen! Var små oppskrytt synes jeg, et mirakel om man fekk fæsk men når en først fikk en så fikk man en shværing.

satt 8 timer i båt og noen timer fra land fordelt på 2 dager, ikke et vak engang.. mens han ene dro inn ei shværing på 15.3 kg på stanga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...