Shattered Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Argh, fortsatt ingen info om AE'ene jeg ser litt på... Irriterer meg litt haha. Virker ikke som noen her har prøvd de, i hvert fall.
SofaKingFresh Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Ser ikke helt greia med Bentley felger på vw/audi? Jeg kjører bmw, men har sykt lyst på Mazda felger. Nei?
316 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Ser ikke helt greia med Bentley felger på vw/audi? Jeg kjører bmw, men har sykt lyst på Mazda felger. Nei? Det er felgene som er kule, så jeg bryr meg ikke så fælt om hva slags bil de kommer fra. Kunne tenkt meg i mørk grå / gun metal.
Jordfræsar Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Synes det ikke matcher da de er for "harde" mot bilen som ikke er så stor i utseende som Bentley selv. Vanskelig å forklare merker jeg
Kjexx Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Ser ikke helt greia med Bentley felger på vw/audi? Jeg kjører bmw, men har sykt lyst på Mazda felger. Nei? Det er felgene som er kule, så jeg bryr meg ikke så fælt om hva slags bil de kommer fra. [ Bilde ] Kunne tenkt meg i mørk grå / gun metal. Ikke bmw relatert. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
316 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Må vel ikke være det i tulletråden. Eller skal jeg opprette en alternativ blogg-tråd for at det skal være greit?
Thewiz Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Noen som vet hva det koster å kode en nøkkel hos BMW i dag? Har original fjernstyrt sentrallås på E36-en, men den har sluttet å fungere. Bytta batterier i fjernkontrollen, men fortsatt ingenting. Nøkkelen er såpass slitt at den ikke fungerer i dørene / teningen heller. Hvis jeg handler en ny uslipt nøkkel fra ebay sammen med skallet og flytter over innmaten, hva må til ellers? Koding og sliping av ny nøkkel? Eventuelt andre måter å undersøke om det faktisk er nøkkelen som er problemet. Sentrallås fungerer bra i bilen.
FredrikE24 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Bestill en ny nøkkel på Chassinr., koding står beskrevet i brukermanualen til bilen!
noekult Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Akkurat sett Man of Steel... Anbefaler hørselvern hvis en skal se filmen på Ringen Kino (Oslo). Ganske grei film, helt skamrå actionscener. 8,1 på Imdb, hmm! Hørte på forhånd at den var OK, men ingenting mer. Gikk inn med dødslav forventning og ble derfor mye mer positivt overrasket enn jeg trodde jeg skulle bli Yeaaah Superman yeaaah ^^,
hermanoo90 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Nice! Gleder meg til å se den, og bra du ikke spoila noe!
noekult Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Yep, gled deg, bra underholdning Tenkte på vår kjære Sloth-minister (Nytern) Edit: Norges råeste Saab? Dritfet, men kjedelig farge!
hermanoo90 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Haha, det er nytern sin avatar ja hva slags saab er det?
Kjexx Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Noen som vet hva det koster å kode en nøkkel hos BMW i dag? Har original fjernstyrt sentrallås på E36-en, men den har sluttet å fungere. Bytta batterier i fjernkontrollen, men fortsatt ingenting. Nøkkelen er såpass slitt at den ikke fungerer i dørene / teningen heller. Hvis jeg handler en ny uslipt nøkkel fra ebay sammen med skallet og flytter over innmaten, hva må til ellers? Koding og sliping av ny nøkkel? Eventuelt andre måter å undersøke om det faktisk er nøkkelen som er problemet. Sentrallås fungerer bra i bilen. Kan få en uslipt av meg? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Kjexx Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Må vel ikke være det i tulletråden. Eller skal jeg opprette en alternativ blogg-tråd for at det skal være greit? Bare køddær med deg jeg. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg