Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt greia med Bentley felger på vw/audi? Jeg kjører bmw, men har sykt lyst på Mazda felger. Nei?

Det er felgene som er kule, så jeg bryr meg ikke så fælt om hva slags bil de kommer fra.

DSC0614-L.jpg

Kunne tenkt meg i mørk grå / gun metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt greia med Bentley felger på vw/audi? Jeg kjører bmw, men har sykt lyst på Mazda felger. Nei?

Det er felgene som er kule, så jeg bryr meg ikke så fælt om hva slags bil de kommer fra.

[ Bilde ]

Kunne tenkt meg i mørk grå / gun metal.

Ikke bmw relatert. :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster å kode en nøkkel hos BMW i dag?

Har original fjernstyrt sentrallås på E36-en, men den har sluttet å fungere. Bytta batterier i fjernkontrollen, men fortsatt ingenting. Nøkkelen er såpass slitt at den ikke fungerer i dørene / teningen heller.

Hvis jeg handler en ny uslipt nøkkel fra ebay sammen med skallet og flytter over innmaten, hva må til ellers? Koding og sliping av ny nøkkel?

Eventuelt andre måter å undersøke om det faktisk er nøkkelen som er problemet. Sentrallås fungerer bra i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett Man of Steel... Anbefaler hørselvern hvis en skal se filmen på Ringen Kino (Oslo).

Ganske grei film, helt skamrå actionscener. 8,1 på Imdb, hmm!

Hørte på forhånd at den var OK, men ingenting mer. Gikk inn med dødslav forventning og ble derfor mye mer positivt overrasket enn jeg trodde jeg skulle bli :)

Yeaaah Superman yeaaah ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster å kode en nøkkel hos BMW i dag?

Har original fjernstyrt sentrallås på E36-en, men den har sluttet å fungere. Bytta batterier i fjernkontrollen, men fortsatt ingenting. Nøkkelen er såpass slitt at den ikke fungerer i dørene / teningen heller.

Hvis jeg handler en ny uslipt nøkkel fra ebay sammen med skallet og flytter over innmaten, hva må til ellers? Koding og sliping av ny nøkkel?

Eventuelt andre måter å undersøke om det faktisk er nøkkelen som er problemet. Sentrallås fungerer bra i bilen.

Kan få en uslipt av meg?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...