Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Teknisk sett er jeg ikke BMW eier lenger :(

Avtalt et salg? :(

Har solgt den, leveres iløpet av uka!

Via finn.no eller? Fornøyd med pris?

Blir det bare Mercedesen fremover? :)

Mini er ikke så ukomfortabel, men føles selvfølgelig rimelig stiv og du kjenner godt kvaliteten eller la oss si ikke kvaliteten på veien også for å si det sånn. Morsommere bil til 100 ish får du neppe tak i. Her er annonsen på min:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41681753

Vet ikke om du får sett denne lenger?

Bør gå ann å leve med likevel, i større grad enn i en ITR :)

Ja, får sett annonsen, knallbil det der! Spesielt med de felgene!

Skrevet

Felgene var latterlig billige, betalte vel ikke mer enn 7000 med dekk. Nye! :) Jeg kjørte til Trondheim med den uten problemer, hadde vel bare et stopp for å strekke på meg litt. Så lenge du ikke er 190 cm så går det bra.

Skrevet

Det er ikkeno problem, kjørte jo 1100 km t/r Trondheim i CRXen og det er egentlig en veldig bråkete og ukomfortabel bil :)

Glemmer ALT når man kommer inn i flowen ;D Tok ikke en eneste pause på vei hjem :)

Skrevet
Det er ikkeno problem, kjørte jo 1100 km t/r Trondheim i CRXen og det er egentlig en veldig bråkete og ukomfortabel bil :)

Glemmer ALT når man kommer inn i flowen ;D Tok ikke en eneste pause på vei hjem :)

Da ble du vel litt ør i skallen, og rassen? :mrgreen: Her er et bilde til fra den nevnte turen jeg var inne på her om dagen:

942317_388133841292259_770181428_n.jpg

1011845_10151466010146500_412712304_n.jpg

Skrevet

Oj! Virkelig en drøm det der 316!

Kjekt å kjøre "Langt" Hadde selv bergen-sandefjord t/r for noen år siden med 3 burger/kebab stopp..bergen-haukeli-krsand-moss også.. Foretrekker å kjøre i tidsrommet 21-09 pga trafikk. Spesielt i ferietiden som nå..

Skrevet

Det er sant. Neste år skal jeg være med på denne turen med min BMW 2002. I denne kolonna så er det min far i Boble, broren min i Lada og kamerater av de i de andre bilene. Håper 2002'n ikke går varm opp Trollstigen! ;)

Skrevet

Det blir nok en knalltur det, 316 :)

Var overraskende klar i hodet ved ankomst Oslo etter 525 km, btw... Og hadde lyst til å ta turen igjen pga CRXen som er helt fantastisk når svingene kommer :D

Lite som slår Norge-ferier, vi er jævla heldige. Og du er heldig med far/bror som blir med på sånt, min far og bror er absolutt ikke bilinteresserte :P

Far skal kjøpe seg S80 D5 '07+ modell ila juli måned. Har tenkt å låne den og kjøre en gang t/r Trondheim igjen (det har vært årlig tradisjon i noen år nå).

Etter det skal jeg og et par andre på pilgrimsreise til Nürburgring i august en gang for å kjøre på banen for første gang! Vi tenkte å leie Suzuki Swift Sport fra Rent4Ring der nede, hadde ikke turt å kjøre der med far sin bil - selv om det hadde vært dritgøy å gjort det for å bare kunne sette på en 'ring merke bak på den hehehe, man forbinder ikke det med gubbebil som S80 :)

Bil <3

Skrevet

Har solgt den, leveres iløpet av uka!

Via finn.no eller? Fornøyd med pris?

Blir det bare Mercedesen fremover? :)

Bilen ble solgt 20 minutter etter at jeg hadde fått dommen fra EU kontrollen, den var mildt sagt sjokkerende :P Prisen ble derfor deretter :P

Skrevet

Flytebrygge med påhengsmotor, gode sittemøbler, gassgrill, parasoll, sol, kald drikke, fiskelykke og godt selskap = det gode liv...

5u3yhe9y.jpg

muha7y5a.jpg

Skrevet

Ai ai ai! Godt å komme på jobb, så ser jeg at det står parkert enn haug med nye firmabiler her. Gjett om jeg skal stå på hardt for at Hiacen skal bli til en Vito!!!

Skrevet

var i gang med å bygge flåte her og :P 9 stk ipc'r(1000l tanker) osv.

men knakk under transport til sjøsetting #-o

anyways, digg å ligge med 39,1 i feber... fy faen til ubrukelig.

Skrevet

Jeg har laget "flåte" på Kårstø. :D

Bestod av en standard Kårstø-sykkel og fire relativt store rør. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...