Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Teknisk sett er jeg ikke BMW eier lenger :(

Avtalt et salg? :(

Har solgt den, leveres iløpet av uka!

Via finn.no eller? Fornøyd med pris?

Blir det bare Mercedesen fremover? :)

Mini er ikke så ukomfortabel, men føles selvfølgelig rimelig stiv og du kjenner godt kvaliteten eller la oss si ikke kvaliteten på veien også for å si det sånn. Morsommere bil til 100 ish får du neppe tak i. Her er annonsen på min:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41681753

Vet ikke om du får sett denne lenger?

Bør gå ann å leve med likevel, i større grad enn i en ITR :)

Ja, får sett annonsen, knallbil det der! Spesielt med de felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene var latterlig billige, betalte vel ikke mer enn 7000 med dekk. Nye! :) Jeg kjørte til Trondheim med den uten problemer, hadde vel bare et stopp for å strekke på meg litt. Så lenge du ikke er 190 cm så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkeno problem, kjørte jo 1100 km t/r Trondheim i CRXen og det er egentlig en veldig bråkete og ukomfortabel bil :)

Glemmer ALT når man kommer inn i flowen ;D Tok ikke en eneste pause på vei hjem :)

Da ble du vel litt ør i skallen, og rassen? :mrgreen: Her er et bilde til fra den nevnte turen jeg var inne på her om dagen:

942317_388133841292259_770181428_n.jpg

1011845_10151466010146500_412712304_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Virkelig en drøm det der 316!

Kjekt å kjøre "Langt" Hadde selv bergen-sandefjord t/r for noen år siden med 3 burger/kebab stopp..bergen-haukeli-krsand-moss også.. Foretrekker å kjøre i tidsrommet 21-09 pga trafikk. Spesielt i ferietiden som nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Neste år skal jeg være med på denne turen med min BMW 2002. I denne kolonna så er det min far i Boble, broren min i Lada og kamerater av de i de andre bilene. Håper 2002'n ikke går varm opp Trollstigen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en knalltur det, 316 :)

Var overraskende klar i hodet ved ankomst Oslo etter 525 km, btw... Og hadde lyst til å ta turen igjen pga CRXen som er helt fantastisk når svingene kommer :D

Lite som slår Norge-ferier, vi er jævla heldige. Og du er heldig med far/bror som blir med på sånt, min far og bror er absolutt ikke bilinteresserte :P

Far skal kjøpe seg S80 D5 '07+ modell ila juli måned. Har tenkt å låne den og kjøre en gang t/r Trondheim igjen (det har vært årlig tradisjon i noen år nå).

Etter det skal jeg og et par andre på pilgrimsreise til Nürburgring i august en gang for å kjøre på banen for første gang! Vi tenkte å leie Suzuki Swift Sport fra Rent4Ring der nede, hadde ikke turt å kjøre der med far sin bil - selv om det hadde vært dritgøy å gjort det for å bare kunne sette på en 'ring merke bak på den hehehe, man forbinder ikke det med gubbebil som S80 :)

Bil <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt den, leveres iløpet av uka!

Via finn.no eller? Fornøyd med pris?

Blir det bare Mercedesen fremover? :)

Bilen ble solgt 20 minutter etter at jeg hadde fått dommen fra EU kontrollen, den var mildt sagt sjokkerende :P Prisen ble derfor deretter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...