Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen! Men hva mener du med "får den gaven av fruen i kveld"

At du skal få pult i kveld?

Ikke si det er noe sånt som skjer for eksempel tre ganger i året, bursdag, 17.mai og julaften? :P

I såfall må jeg opplyse deg om at det fins damer også som vil pule mer enn det :wink:

Skrevet

Ikke si det er noe sånt som skjer for eksempel tre ganger i året, bursdag, 17.mai og julaften? :P

I såfall må jeg opplyse deg om at det fins damer også som vil pule mer enn det :wink:

Haha :lol: mus blir det nok av!

Hun han handlet en dakar gul e36 coupe som blir levert ikveld, gleder meg, nytt m3 prosjekt

Skrevet

Hun han handlet en dakar gul e36 coupe som blir levert ikveld, gleder meg, nytt m3 prosjekt

Ikke verst, Høres ut som ei herlig dame!

Her i huset er det relativt lite med mus og hvertfall ingen dakargul e36 coupe!

Skrevet

Ikke verst, Høres ut som ei herlig dame!

Her i huset er det relativt lite med mus og hvertfall ingen dakargul e36 coupe!

Hehe :) ja beste kåna :D

Skrevet
Godt svar! ;) hvorfor ikke gjøre som detailersclub og ip board. Fullkomment system som er lekkert med masse ekstrafunksjoner.

Er det ingen datakyndige i bmwccn?

Lurer på om de har leid inn eksterne folk ? syns jeg leste noe om dette for en stund siden

Skrevet
Denne går til de som bor i Ålesunds-området.

Jeg jobber i Avis Bilutleie Ålesund og kom akkurat på at det sikkert er noen av dere som kunne tenkt seg å kjøre den nyeste 5-serien. Skulle bare si at vi har både F10 og F11 her i Ålesund så det er mulig å leie en hvis en har tenkt seg en fin weekend i en sabla god bil! :D

Vi har forøvrig 1-serie og 3-serie e90lci og e91lci. Bare send meg en PM om pristilbud om det er ønskelig :) Husk å oppgi evt. dato.

Ellers så kan jeg si at det er f-a-e-n-tastisk å traske rundt med bilvask nå som det regner.. :P

Ikke glem at den er nyvokset av.. GUESS WHO?!

Skrevet
Du mener hvilken bil jeg vil ha?

Vet ikke, noe billigere hvertfall. Denne ble litt for dyr for oss :?

En stor strek i regningen var at madammen har nå gått ned i 80% stilling og når babyen blir litt eldre må vi ha barnehageplass til henne også og da blir det knapt med kronasjer til alt annet nødvendig.

Men jeg selger ikke for enhver pris. Dette er dessverre mye tapte penger på kort tid for min del :(

Jeg ble litt nyskjerrig på denne.

Vi er på jakt etter e60 for tiden, og slike ting får meg til å "bekymre" meg litt for om det er så smart. Er det vedlikehold og driftskostnader som gjør bilen for dyr, eller er det andre ting som lån/avdrag?

Jeg har hatt et ganske billig bilhold med bilen jeg har nå, og ønsker ikke å blakke meg helt ut med en ny bil..

Skrevet
var det ikke det de IKKE gjorde?Leste ett sted at noen tilbydde seg gratis å lage forum og sånt for dem men de ville ikke ta imot hjelp...

Sånne saker forsterker ikke akkurat tillitten til BMWCCN. Men jeg ser jo hva de endte opp med så de har bare seg selv å takke...

Skrevet

Fungerer ikke å betale medlemskontigent via nettsidene dens, så jeg sendte en mail på mandag. Tror du jeg har fått svar? NÆÆÆÆT

Skrevet

Tar jaggu tid.

Når man ser på dem som "arbeider" der så skjønner man vel hvorfor. Fyren som sto på CCN"standen" på Valle Hovin var ikke akkurat interessert i å hjelpe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...