Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ja er jo totalt livsfarlig for store mengder mennesker om man drar en liten sladd når man ser det ikke er biler på lang avstand...

og er ingen andre som har feilberegna en sving på glatta før, spessielt første vinteren..(som forøvrig var på et industriområde midt på natta hvor det ikke er trafikk..)

skulle mer enn gjerne kjørt på bane jeg, hadde det bare vært noe bane å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det dem samme grinebitterne hver gang, det finner jeg festlig :roll: Må da være slitsomt å gå rundt å passe på alle andre og fortelle hvor dumme dem er, er det så forbanna irriterende å lese så er dere frie til å logge ut av forumet :)

Når dette er sagt så forsvarer jeg på ingenmåte idiotkjøring på offentlig vei, men litt herjekjøring på øde veier og folketomme industriplasser ser jeg ikke noe galt i. Så lenge man ikke involverer noen uskyldige hvis det går galt. Vi har alle vært unge og dumme, gjort mye dumme ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle vært unge og dumme, gjort mye dumme ting :)

Dessverre er det noen som aldri blir voksen eller lærer av sine feil!

Det har du dessverre helt rett i, men når defineres man som for voksen til å slippe unna med "ung og dum"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle vært unge og dumme, gjort mye dumme ting :)

Dessverre er det noen som aldri blir voksen eller lærer av sine feil!

Det har du dessverre helt rett i, men når defineres man som for voksen til å slippe unna med "ung og dum"?

Voksen er definert som de som er 5-10 år eldre enn deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen her inne kan si med hånda på hjertet at de aldri har leika med bil, skal jeg være den første til å fortelle dere at dere har gått glipp av noe :) Å vite hvor grensa går på bilen min, og hva man skal gjøre i en krisesituasjon (som ofte oppstår når man leker seg), gjør deg nok til en bedre sjåfør!

Men, intelligens på over 20, samt litt sunn tankegang, er ett must for at dette skal gå bra :) På vinteren lyser ASC-lampa i dashbordet mitt temmelig ofte, uten at jeg ser på dette som noe problem, dersom ingen andre er i fare... Har jo kjørt noen vintere etterhvert, absolutt ingen skader, ingen nesten-uhell, fordi jeg kjenner mine begrensninger :P

Kom gjerne med feedback om den Muc-offen! Brukte produktet deres beregnet for trøsykler en gang, funka bra det :) Tips til beste felgrens forresten? Tenkte å kjøpe Espuma i store kvantum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do. Lukter godt og skummer fint, og må være ekstremt drøy i bruk tror jeg. Vurderer å kjøpe inn et stort parti og selge her, men da må jeg vel ha en annonseringsavtale med Gunnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...