Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sikker på at du har fått satt tilbake fordeleren riktig?

Er den mulig å sette feil da? passer bare på en vei.

Er vel mulig å sette den 180 grader feil, da vil den jo ettertenne og slå tilbake.

Og stemmer vel som Fredrik sier, drukning gjelder vel hovedsaklig forgassermotorer. Jeg har i allefall tilgode å klare å drukne en motor med sprut såpass at den ikke starter.

Har opplevd at M50 motorene blir litt rå hvis du starter og stopper med en gang, men den starter fortsatt greit fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du har fått satt tilbake fordeleren riktig?

Er den mulig å sette feil da? passer bare på en vei.

Er vel mulig å sette den 180 grader feil, da vil den jo ettertenne og slå tilbake.

Og stemmer vel som Fredrik sier, drukning gjelder vel hovedsaklig forgassermotorer. Skal kinne myee før du drukner en bil med innsprut.

hmm.. får undersøker litt mere.. men jeg kan ikke skjønne hvordan den kan sette 180 grader feil.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei unnskyld, my bad! Googla litt nå, er selvfølgelig ikke gammeldags fordeler på M40. :lol: Rotoren sitter jo direkte på kammen.

Har du prøvd å kinne etter du fikk det tilbakeslaget? OG har du husket å kople inn veivakselsensoren?

EDIT: og selvfølgelig, merket du ordentlig og er 100% sikker på at den er timet korrekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei unnskyld, my bad! Googla litt nå, er selvfølgelig ikke gammeldags fordeler på M40. :lol: Rotoren sitter jo direkte på kammen.

Har du prøvd å kinne etter du fikk det tilbakeslaget? OG har du husket å kople inn veivakselsensoren?

EDIT: og selvfølgelig, merket du ordentlig og er 100% sikker på at den er timet korrekt?

ja, var det jeg å mente å tro, godt du fikk verifisert det ;) hehe..

har ikke prøvd etter det nei. klokken var blitt 01.00 å da kom kjerringa å hentet meg :P

Den skal være riktig timet.. om den ikke hadde vært det , burde jeg vil ha merket noe form for ulyd/motstand når jeg skulle starte den første gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltsjekk timinga, pluggledninger og veivsensoren, skal fyre rimelig fort da.

var og testet igjen nå.. blir nok å skru igjen i kveld! nesten så den fyra på første forsøket, poffa 2 ganger i eksosen og døde.. så prøvde jeg noen ganger til, men endte med "tilbakeslag" får vel dobbeltsjekke reim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...