Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så er nordmenn generelt et ganske merkelig folkeslag også da. Høye på oss selv og generelt opptatt av status og penger.

Greia er det at ingen har hørt om, eller bryr seg om Norge utenfor Skandinavia :P Jeg mener det... 9 av 10 utlendinger jeg snakker med (altså folk fra utlandet som aldri har vært i Norge) klarer ikke å komme på noe når man spør om de kan noe om landet... Om du hadde sagt at det går isbjørn i gatene her i Oslo så hadde folk bare trodd det.

Virker som at halvparten av alle jeg har snakket med ikke vet at Norge er oljeeksportør engang...

Derfor blir det alltid litt ironisk når politikerne finner på idiotforslag for å fremstå som et fremgangsland i internasjonal sammenheng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er nordmenn generelt et ganske merkelig folkeslag også da. Høye på oss selv og generelt opptatt av status og penger.

Greia er det at ingen har hørt om, eller bryr seg om Norge utenfor Skandinavia :P Jeg mener det... 9 av 10 utlendinger jeg snakker med (altså folk fra utlandet som aldri har vært i Norge) klarer ikke å komme på noe når man spør om de kan noe om landet... Om du hadde sagt at det går isbjørn i gatene her i Oslo så hadde folk bare trodd det.

Virker som at halvparten av alle jeg har snakket med ikke vet at Norge er oljeeksportør engang...

Derfor blir det alltid litt ironisk når politikerne finner på idiotforslag for å fremstå som et fremgangsland i internasjonal sammenheng!

True story ;) Men Sverige kjenner alle til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha gamla kom hjem fra cruise med bmw sko og t-skjorte til meg :P litt harry men er jo litt tøft og da :D

og selvfølgelig bacardi og snus da.

sånn ellers. lurer på om lys modulen min kan være fucked? indre høyre baklykt fungerer ikke. er spenning i kontakten, men ikke på samme plasser som på venstre lykt(som fungerer) :S

kan vell være ledningsbrudd, men syns det er rart at det ikke kommer å går litt da. skjer ingenting om jeg drar i ledningene, ingen sikringer som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på grunn av de svenska tjejarna :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Synd for dem, for våre er jo mye vakrere ;)

True true! ;) en søt svensk tjej er alltids sjarmerende, men slår ikke en ordentlig søt norsk jente, og noen dialekter blir bare så sykt digg å høre på, sålenge jenta er søt og pen ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha hatt rimelig bra fart for å få til det der i en 50-sone. Dette er en vei meg relativt god oversikt og det er kjent at det ofte er kontroller på denne strekningen på grunn av blandt annet en barneskole som ligger langs veien. Nå har ikke dette skjedd mens det har vært skolebarn tilstede da, men likevell..

995712_10153036913090438_158818966_n.jpg

484724_10153036913275438_28004845_n.jpg

480427_10153036914450438_144871598_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Den ble noe.. Kort.. Vi kom oss ganske langt ned i Danmark i det minste :lol: Vi har booka ferje til Kiel om etpar uker, da satser vi på å kjøre løpet ut :oops:

Første "ferie" på 12år, det ble litt overveldende for en fjellape fra Hedmark.

hva skjedde? hvorfor ble den så kort? Danmark er kort... litt over 2 timer fra køben til flensburg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerne HATER at noen sniker i køen forresten... Ble stående i en kø på vei til Frankrike... Ble lei etter 1 time stillestående..så jeg la meg i veiskuldern og rulla rolig forbi køen..men neida.. plutselig legger en bil seg ut og bremser opp...kun for at jeg ikke skulle snike... jeg kom meg forbi han..så legger en lastebil seg ut... jaja... jeg kom meg forbi og sparte vel par timer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**n! Demonterte fjærbeinet (coilovers) på bilen for å skifte topplager, når jeg da monterer nytt topplager på, får jeg faen ikke festet fjærbeinet igjen. På de nedre festene "passer" det på en måte ikke, og det er så mye spenn i beinet, at det er vanskelig å få på plass... Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha hatt rimelig bra fart for å få til det der i en 50-sone. Dette er en vei meg relativt god oversikt og det er kjent at det ofte er kontroller på denne strekningen på grunn av blandt annet en barneskole som ligger langs veien. Nå har ikke dette skjedd mens det har vært skolebarn tilstede da, men likevell..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Off, tøfffære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Den ble noe.. Kort.. Vi kom oss ganske langt ned i Danmark i det minste :lol: Vi har booka ferje til Kiel om etpar uker, da satser vi på å kjøre løpet ut :oops:

Første "ferie" på 12år, det ble litt overveldende for en fjellape fra Hedmark.

hva skjedde? hvorfor ble den så kort? Danmark er kort... litt over 2 timer fra køben til flensburg...

Kjørte jeg på en time. :P altså malmø til ferja. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...