Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Går nok helt fint Thomaz, bare kjøre litt hardere da så kommer tempen :)

Prøvde en slik r6 her om dagen, kule sykler, men herregud så glad for at eg har en lettkjørt sykkel. Det regna den dagen, så turte ikke gasse så mye, men småkjøring og krypekjøring var et mareritt.. Blir vel kanskje vant til det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":5r31cjrx]
Husk at du ikke skal avtale kjøp via sms da, det kan fort koste deg dyrt! ;)

Eneste grunn til at dette kan skjære seg er at selger plutselig ombestemmer seg, eller selger bilen til noen andre. Da blir jeg mildt sagt pissed :) Eller at bilen avviker stort fra annonsen/beskrivelsene jeg har lest både her på bimmers, og i mail fra selger.

Jeg har troa! Drar med samboern. Barnefri, fly til bergen, hotell, ordne bilkjøp, kjøre hjem over fjellet :)

Prøver å finne en god rute. Eneste jeg har spikret fast er Geilo - Rødberg - Kongsberg, ned Numedalen. Flotte veier.

Lurte her om dagen på hvor det hadde blitt av deg :) Hyggelig å høre at det blir en ny bil på deg, håper du får deg noe spennende ;)

Apropos.. Hvor er det blitt av Knut_Olestad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte her om dagen på hvor det hadde blitt av deg :) Hyggelig å høre at det blir en ny bil på deg, håper du får deg noe spennende ;)

Apropos.. Hvor er det blitt av Knut_Olestad?

Han er innlagt på sykehus om dagen, sendte melding til han på facebook og sa han var savnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte her om dagen på hvor det hadde blitt av deg :) Hyggelig å høre at det blir en ny bil på deg, håper du får deg noe spennende ;)

Apropos.. Hvor er det blitt av Knut_Olestad?

Han er innlagt på sykehus om dagen, sendte melding til han på facebook og sa han var savnet :)

Går vel litt bedre med han nå, og han har kjøpt seg ny bil! Skal ikke røpe hva! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at naboen har bursdag idag. Og dere vet jo hva det betyr! Gratis-kake-dagen! :D

Skal på mitt første utdrikningslag i morgen, bestekompisen sin... Skal holde kameraet klart hele tiden, hehe :)

Og neste helg blir det mitt første norske bryllup som jeg har fått invitasjon i :)

Spennende for min del da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte her om dagen på hvor det hadde blitt av deg :) Hyggelig å høre at det blir en ny bil på deg, hå

Røp i vri ogper du får deg noe spennende ;)

Apropos.. Hvor er det blitt av Knut_Olestad?

Han er innlagt på sykehus om dagen, sendte melding til han på facebook og sa han var savnet :)

Går vel litt bedre med han nå, og han har kjøpt seg ny bil! Skal ikke røpe hva! :mrgreen:

går ett snev bedre, men oppturer og nedturer går hånd i hånd enda.

Bilen jeg har handla som god bedring gave til meg selv er ei boble som dere ser, med perfekt stuk ;)

1958 modell, førstegangsregga oktober 57 :) jeg får ikke delt bilde på mobilen, men 316 kan vel legge ut noen av de jeg har på face?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...