Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig kjedelig, med tømt mastercard fra turene i sommer.. :lol:

Hadde ikke lyst å betale 12k for ny motor også, samt bruke en helg på bytte.. :P

Men alt i alt så løser det seg på en fin måte tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vite bedre jeg også, men planen var å bare bruke mastercard også ha pengene tilgjengelig på konto til å føre tilbake etter ferie. Så slipper man problemer vis man blir svindlet.

Men på fyllatur er det ikke lett å begrense seg, så ble jo dradd litt for ofte.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mod scoot ;) skulle nesten hatt m5-armlene i skinn, det er deilig det! :D byttet til det på touringen også ;)

Senket e36'n foran i går, duverden så lett! :P gjenstår å bytte foran i kveld, samt nye dekk foran og bak da de er for breie de jeg har på nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mod scoot ;) skulle nesten hatt m5-armlene i skinn, det er deilig det! :D byttet til det på touringen også ;)

Senket e36'n foran i går, duverden så lett! :P gjenstår å bytte foran i kveld, samt nye dekk foran og bak da de er for breie de jeg har på nå :P

Takktakk!

Jøss, nå må jeg tråle tråden din for å se på forskjellen. Bytta dog dette armlenet mot noen senkefjører jeg hadde liggende, så er ganske fornøyd igrunn :D

Skru E36 er kanskje noe av det morsomste i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mod scoot ;) skulle nesten hatt m5-armlene i skinn, det er deilig det! :D byttet til det på touringen også ;)

Senket e36'n foran i går, duverden så lett! :P gjenstår å bytte foran i kveld, samt nye dekk foran og bak da de er for breie de jeg har på nå :P

har ikke sett bilder av denna herligheten enda!! ?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke allverdens forskjell, men er litt mykere og behageligere ;) byttehandel er fint :) sålenge ting går etter planen. Forrige eier av e36'n har holdt ting tilbake, så oppdager småtteri her og der årsavgift for 2012 som ikke var betalt, tidligere skade som ikke var informert om osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mod scoot ;) skulle nesten hatt m5-armlene i skinn, det er deilig det! :D byttet til det på touringen også ;)

Senket e36'n foran i går, duverden så lett! :P gjenstår å bytte foran i kveld, samt nye dekk foran og bak da de er for breie de jeg har på nå :P

har ikke sett bilder av denna herligheten enda!! ?? :D

Den er ikke så mye å legge ut bilde av enda :P men kan slenge ut et i kveld.. blir nok ikke tråd iallefall, så mye skal jeg ikke påkoste den! (tror jeg da... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke allverdens forskjell, men er litt mykere og behageligere ;) byttehandel er fint :) sålenge ting går etter planen. Forrige eier av e36'n har holdt ting tilbake, så oppdager småtteri her og der årsavgift for 2012 som ikke var betalt, tidligere skade som ikke var informert om osv

Sånt er jævlig kjedelig, fatter ikke hvorfor folk ikke kan bare ha ting i orden - eller i det minste opplyse om ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla deg e36 Tzunami? ikke fått det med meg :P

råner rundt i en nokså ny F20 116D om dagene jeg nå :P kjekk bil faktisk, noe trang inni men. god å kjøre iaf, sportsinteriør, keyless, cruise, mlf ratt osv. kjedelig diesel motor, men går i det minste billig :P

blir spennende å høre om e90n kommer på veien igjen eller ikke, men tar vell litt tid pga ferie styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han mente jeg skulle betale årsavgiften, men etter diskutering så ble det til at han skal dekke 2000,- og jeg de resterende 1200,- orker ikke å krangle... sålenge han får ut fingern og betaler!

handla deg e36 Tzunami? ikke fått det med meg :P

råner rundt i en nokså ny F20 116D om dagene jeg nå :P kjekk bil faktisk, noe trang inni men. god å kjøre iaf, sportsinteriør, keyless, cruise, mlf ratt osv. kjedelig diesel motor, men går i det minste billig :P

blir spennende å høre om e90n kommer på veien igjen eller ikke, men tar vell litt tid pga ferie styr.

Tja, jeg byttet 20" mine mot en e36 320ia coupe, virker som en flott bil egentlig, bare jeg får orden på den, blir vannpumpe og termostatbytte i morgen tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...