Jordfræsar Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Gummien er jo ikke så sort uansett. Mister fargen og ender med grå ish matt baram-pish Men sort mot rød er jeg svak for. Deilig kombo
Jørgen Lie Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Dekkfornyer da mann Men enig i sort mot rød.. Men sorte felger skal være riiiiimelig rå for at det blir helrått på bilen..! Etter min mening
noekult Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Puh... Da var starter på CRXen byttet... 1800 kr. inkl. arbeid, do'h! Lage salgsannonse nå... Har ikke ord for hvor godt det vil bli med moderne BMW i neste omgang
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Hmmm. Fredrik 90 har ikke besøkt oss siden mandag?
noekult Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Hmmm. Fredrik 90 har ikke besøkt oss siden mandag? Hvordan og hvorfor la du merke til det?
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Jeg bare merket det etter den diskusjonen som var her på mandagen. Han er jo liksom alltid her.
noekult Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Å ja Edit: Derfor liker jeg ikke å selge bil. Så mange rare spørsmål og så mye unødvendig sløsing av tid! hei km viker ikke vara riktigt!! med tanke på bilen ålder 25 år ganger 10000 km blir minst 2500000 km. kan du førklare det? hilsen vincent Hilsen vincent Hva mener du, kan ikke være riktig? Har du sett på hvor lite slitt interiøret er i forhold til biler som har kjørt 250.000!?Denne bilen ble kjøpt av en mann fra Kongsberg, som gav den videre til sin kone som brukte den som nr. 2 bil i mange år, før den ble kjøpt av en entusiast som solgte den videre til meg. ja det var en bra forklaring.mvh vincent
Jordfræsar Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Dekkfornyer da mann Men enig i sort mot rød.. Men sorte felger skal være riiiiimelig rå for at det blir helrått på bilen..! Etter min mening Holder ikke lenge i mine øyne! Men de sorte tror jeg passer utmerket på pæssætæn!
hermanoo90 Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Å ja Edit: Derfor liker jeg ikke å selge bil. Så mange rare spørsmål og så mye unødvendig sløsing av tid! hei km viker ikke vara riktigt!! med tanke på bilen ålder 25 år ganger 10000 km blir minst 2500000 km. kan du førklare det? hilsen vincent Hilsen vincent Hva mener du, kan ikke være riktig? Har du sett på hvor lite slitt interiøret er i forhold til biler som har kjørt 250.000!?Denne bilen ble kjøpt av en mann fra Kongsberg, som gav den videre til sin kone som brukte den som nr. 2 bil i mange år, før den ble kjøpt av en entusiast som solgte den videre til meg. ja det var en bra forklaring.mvh vincent hahahahah alle MÅ kjøre 10 000km i året!!!
Jordfræsar Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Å ja Edit: Derfor liker jeg ikke å selge bil. Så mange rare spørsmål og så mye unødvendig sløsing av tid! hei km viker ikke vara riktigt!! med tanke på bilen ålder 25 år ganger 10000 km blir minst 2500000 km. kan du førklare det? hilsen vincent Hilsen vincent Hva mener du, kan ikke være riktig? Har du sett på hvor lite slitt interiøret er i forhold til biler som har kjørt 250.000!?Denne bilen ble kjøpt av en mann fra Kongsberg, som gav den videre til sin kone som brukte den som nr. 2 bil i mange år, før den ble kjøpt av en entusiast som solgte den videre til meg. ja det var en bra forklaring.mvh vincent hahahahah alle MÅ kjøre 10 000km i året!!! Det er et hardt liv!
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Likte godt den der "bilens ålder 25 år ganger 10000 blir minst 2500000km " Ikke like enkelt hele tiden.
Kvasi Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Skrudd i 3 dager og fikk alt til å virke i ettermiddag, dæven søkke oldskool 911 turbo er artig
316 Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Dekkfornyer da mann Men enig i sort mot rød.. Men sorte felger skal være riiiiimelig rå for at det blir helrått på bilen..! Etter min mening Enig i det, forsåvidt! Skulle helst hatt litt mer grå, og helst matt men tror jeg kommer til å gå for de bare han fyren klarer å svare... Hverken på mail eller sms har han svart i dag, det er jo litt rart hvis man driver et "firma". Var inne i et hus i sta var 1870, med omvisning av eier. Det er trolig det mest imponerende jeg har sett. ALT var intakt og autentisk, og da mener jeg alt. Skap fra 1800-tallet, sofa, møbler, el-anlegg fra tidenes morgen, gigantiske proposjoner... Og alle de utskjæringene hvor alt er håndlaget, så klart.
spruddel Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 El-anlegg fra tidenes morgen vet jeg ikke hvor glad jeg hadde vært i Men som elektriker vil man jo selvfølgelig ha nytt Trukket om hele leiligheten min hvor el-anlegget egentlig er i god stand fra 1986 vel, men alt av PN jeg har trukket ut er fine. En kurs jeg ikke har fått trukket om bare, pga den går til en stikk på badet som jeg ikke har åpnet da den er fuget igjen av en eller annen luring Så den får være som den er, virker hvertfall
Nytern Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Gården jeg styrer med å kjøpe har ett tømmerhus fra 1800-tallet der alt er intakt. Møbler, innredning, alt. Kult å få med ett sånt hus egentlig, tenk å feire jul der f.eks
Anbefalte innlegg