Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Å ja :P

Edit: Derfor liker jeg ikke å selge bil. Så mange rare spørsmål og så mye unødvendig sløsing av tid!

hei km viker ikke vara riktigt!! med tanke på bilen ålder 25 år ganger 10000 km blir minst 2500000 km. kan du førklare det? hilsen vincent

Hilsen

vincent

Hva mener du, kan ikke være riktig? Har du sett på hvor lite slitt interiøret er i forhold til biler som har kjørt 250.000!?

Denne bilen ble kjøpt av en mann fra Kongsberg, som gav den videre til sin kone som brukte den som nr. 2 bil i mange år, før den ble kjøpt av en entusiast som solgte den videre til meg.

ja det var en bra forklaring.

mvh

vincent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja :P

Edit: Derfor liker jeg ikke å selge bil. Så mange rare spørsmål og så mye unødvendig sløsing av tid!

hei km viker ikke vara riktigt!! med tanke på bilen ålder 25 år ganger 10000 km blir minst 2500000 km. kan du førklare det? hilsen vincent

Hilsen

vincent

Hva mener du, kan ikke være riktig? Har du sett på hvor lite slitt interiøret er i forhold til biler som har kjørt 250.000!?

Denne bilen ble kjøpt av en mann fra Kongsberg, som gav den videre til sin kone som brukte den som nr. 2 bil i mange år, før den ble kjøpt av en entusiast som solgte den videre til meg.

ja det var en bra forklaring.

mvh

vincent

hahahahah

alle MÅ kjøre 10 000km i året!!! :P#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja :P

Edit: Derfor liker jeg ikke å selge bil. Så mange rare spørsmål og så mye unødvendig sløsing av tid!

hei km viker ikke vara riktigt!! med tanke på bilen ålder 25 år ganger 10000 km blir minst 2500000 km. kan du førklare det? hilsen vincent

Hilsen

vincent

Hva mener du, kan ikke være riktig? Har du sett på hvor lite slitt interiøret er i forhold til biler som har kjørt 250.000!?

Denne bilen ble kjøpt av en mann fra Kongsberg, som gav den videre til sin kone som brukte den som nr. 2 bil i mange år, før den ble kjøpt av en entusiast som solgte den videre til meg.

ja det var en bra forklaring.

mvh

vincent

hahahahah

alle MÅ kjøre 10 000km i året!!! :P#-o

Det er et hardt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkfornyer da mann :shock:

Men enig i sort mot rød.. Men sorte felger skal være riiiiimelig rå for at det blir helrått på bilen..! Etter min mening ;)

Enig i det, forsåvidt! Skulle helst hatt litt mer grå, og helst matt men tror jeg kommer til å gå for de bare han fyren klarer å svare... Hverken på mail eller sms har han svart i dag, det er jo litt rart hvis man driver et "firma".

Var inne i et hus i sta var 1870, med omvisning av eier. Det er trolig det mest imponerende jeg har sett. ALT var intakt og autentisk, og da mener jeg alt. Skap fra 1800-tallet, sofa, møbler, el-anlegg fra tidenes morgen, gigantiske proposjoner... Og alle de utskjæringene hvor alt er håndlaget, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-anlegg fra tidenes morgen vet jeg ikke hvor glad jeg hadde vært i :P Men som elektriker vil man jo selvfølgelig ha nytt :D Trukket om hele leiligheten min hvor el-anlegget egentlig er i god stand fra 1986 vel, men alt av PN jeg har trukket ut er fine. En kurs jeg ikke har fått trukket om bare, pga den går til en stikk på badet som jeg ikke har åpnet da den er fuget igjen av en eller annen luring :P Så den får være som den er, virker hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...