Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke dirty på tur i Porsgrunn? :-D

[ Bilde ]

Og siden du greier å spotte dirty i Porsgrunn, så regner jeg med at du er på besøk hos din søster? :-)

Ja og nei :)

Min søster skal gifte seg i morgen, så jeg spente boksen på taket, hekta på min onkels campingvogn, tok med familien og la oss inn på olavsberget camping i Porsgrunn :)

[ Bilde ]

Kanskje vi skal i samme bryllup. :-) Men, tror ikke det, har ikke hørt at bruden har en bror på vestlandet. Jeg skal forøvrig være toastmaster. :-)

Det hadde vært stilig om det var samme bryllup :-D

Tviler egentlig på det, vet ikke hvem som er toastmaster!

De skal ha festen på ekeli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vil tro en kveld med historier av fish + øl er saker ;)

Skal ikke røre en dråpe alkohol under middagen. Venter til etterpå. :-)

Ja og nei :)

Min søster skal gifte seg i morgen, så jeg spente boksen på taket, hekta på min onkels campingvogn, tok med familien og la oss inn på olavsberget camping i Porsgrunn :)

Kanskje vi skal i samme bryllup. :-) Men, tror ikke det, har ikke hørt at bruden har en bror på vestlandet. Jeg skal forøvrig være toastmaster. :-)

Det hadde vært stilig om det var samme bryllup :-D

Tviler egentlig på det, vet ikke hvem som er toastmaster!

De skal ha festen på ekeli..

Vi skal være på Langesund Bad i Bamble..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vil tro en kveld med historier av fish + øl er saker ;)

Skal ikke røre en dråpe alkohol under middagen. Venter til etterpå. :-)

Ja og nei :)

Min søster skal gifte seg i morgen, så jeg spente boksen på taket, hekta på min onkels campingvogn, tok med familien og la oss inn på olavsberget camping i Porsgrunn :)

Kanskje vi skal i samme bryllup. :-) Men, tror ikke det, har ikke hørt at bruden har en bror på vestlandet. Jeg skal forøvrig være toastmaster. :-)

Det hadde vært stilig om det var samme bryllup :-D

Tviler egentlig på det, vet ikke hvem som er toastmaster!

De skal ha festen på ekeli..

Vi skal være på Langesund Bad i Bamble..

Det er på et quality hotell?

Der lå jeg i forbindelse med utdrikningslaget for noen uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb som drosje sjåfør i kveld, og dagens gode gjerning er unnagjort. Skulle et stykke avgårde, som betyr kryssing av en fjord.. På vei tilbake viser det seg at det er nye avgangstider for sommeren på ferja.. mao, gikk ikke før klokka halv 7 om morgenen... Det betyr at man må kjøre rundt, som er 45 minutter med ekstremt smal, svingete og uoversiktelig vei.. På ferjekaia stod også en kar fra Trondheim som skulle hjem, og ante ikke hvor han var engang :P Hyggelig som jeg er så geleidet jeg han rundt fjorden såpass at han kunne fortsette videre på sin lange vei hjem til Trondheim :)

- adivass aka voldalosen :D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 000,- og det uten de ekle felgene m/dekk

Blir jeg diktator skal alle som gir skambud uten å ha prøvekjørt bilen bli kastet ut av riket.

Skal aldri mer ha "ungdomsbil" igjen... Mest slitsomme biler å selge, ever... Arggghhhh.

Vurderte å kjøpe bilen din, men det var feil motor, hadde det vert en 520 hadde jeg tatt den usett ;)

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb som drosje sjåfør i kveld, og dagens gode gjerning er unnagjort. Skulle et stykke avgårde, som betyr kryssing av en fjord.. På vei tilbake viser det seg at det er nye avgangstider for sommeren på ferja.. mao, gikk ikke før klokka halv 7 om morgenen... Det betyr at man må kjøre rundt, som er 45 minutter med ekstremt smal, svingete og uoversiktelig vei.. På ferjekaia stod også en kar fra Trondheim som skulle hjem, og ante ikke hvor han var engang :P Hyggelig som jeg er så geleidet jeg han rundt fjorden såpass at han kunne fortsette videre på sin lange vei hjem til Trondheim :)

- adivass aka voldalosen :D haha

Austefjorden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...