Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

vokst opp i båt selv, er herlig på sjøen altså!

var med i 2008 også med denne båten

ifra Bergen til Nederland

wpxwyx6t3w01ub15jjwd.jpg

kjempe opplevelse

i år blir det denne som tilhører hjembyen (vywern av Ålesund)

dette er faktisk kopien til den orginale vywern som sank i østersjøen nå i tall ship.

5qmejc5rpajyhfv5x7a4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et herlig bilde! Ga meg skikkelig sommerfølelse og en stor lyst til å være i en båt nå :)

Jeg drar til med noen til! Mimre litt fra turen ifjor!

h4c53swdm151x8ospvm5.jpg

p51y6bw88l2qxr6jxzqd.jpg

t2rq9s6ktxgwmbqv3e3u.jpg

uddj3qgvbhtsouaqipbw.jpg

Litt spinnaker-kjøring må også til!

228816_10150781032115341_1036_n.jpg

Litt ironisk at bildene er fra da vi ikke har klutene ute, men da har man gjerne huet et annet sted :) Samt at været ofte er litt dårligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck, sitter på hytta nå og nyter en kald en og skal på jobb i mårra. Har lite lyst til å reise på jobb når været er så bra som det er nå... Kom opp til hytta ved tolv- tiden og da var det 24 grader i vannet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på jobb idag jeg og, om bare 2 1/2 time faktisk... :( Ikke får jeg sove heller, så dette er dømt til å bli en blåmandag av værste sort! :P Men fikk i det minste testet badetempen ikveld, 23grader i vannet kl 23 på kvelden er himmelsk! Og så glemsk jeg er fikk gode gamle nokian bade idag og :lol: Så den fikk seg en dukkert, men tro det eller ei så lever dritten enda! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strand ved høvik ja :)

Har bada masse i burudvann tidligere, flott sted. Problemet er det store antallet mygg som befinner seg rundt vannet. Det er så mange av dem at det eneste fornuftige stedet å oppholde seg er i vannet :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...