fish Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Kunne aldri ha badet sammen med Hermanoo, eller Wicky for den sags skyld. Jeg ville ha blitt uforskammet bleik i forhold til dem som er uforskammet brun... Og jeg prøver faktisk å få litt farge i løpet av sommeren...
hermanoo90 Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Strand ved høvik ja Har bada masse i burudvann tidligere, flott sted. Problemet er det store antallet mygg som befinner seg rundt vannet. Det er så mange av dem at det eneste fornuftige stedet å oppholde seg er i vannet haha såppass Kunne aldri ha badet sammen med Hermanoo, eller Wicky for den sags skyld. Jeg ville ha blitt uforskammet bleik i forhold til dem som er uforskammet brun... Og jeg prøver faktisk å få litt farge i løpet av sommeren... ingen grunn til bekymring her, har nesten ikke fått vært noe i sola i år, er ikke så brun som jeg pleier å bli hver sommer Iskrem og filmen ``Inside Man`` med Denzel Washington. 0 stress å ikke få sove når man har fri hele juli
Nytern Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 11 grader her.. Det er for varmt. Jeg blir sint av sånt vær, kombinér det med en kranglete pc og vi har en finfin oppskrift for lyn og torden
Nytern Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Joda, det er bra å være litt sint innimellom. Såfremt det ikke går utover andre ihvertfall Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer seg i mer sydlige strøk, jeg hadde krepert
Thundercoil Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Hahaha. Top gear sesong 20 ep. 4. Helt fantastisk
wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Kunne aldri ha badet sammen med Hermanoo, eller Wicky for den sags skyld. Jeg ville ha blitt uforskammet bleik i forhold til dem som er uforskammet brun... Og jeg prøver faktisk å få litt farge i løpet av sommeren... Jeg kanke svømme = jeg bader ikke! Skal man ha vann på kroppen så dusjer mann Og jeg har blitt svart...MEGET svart...har visst for mye pigmenter
hermanoo90 Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 kan du ikke svømme? Kan lære deg..! outlandish style, hiver deg utti og ler og peker helt til du svømmer iland selv... slik ble alle vi søsken og i familien lært opp, så fort du viste frykt rundt bassenget/ sa du ikke kunne svømme så havna du i dypet på egenhånd
Larsinnj Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 For en møkkasommer det har vært! I dag er første soldagen på mange uker, og det var 8 grader når jeg dro på jobb.. Er første sommeren på 20 år at jeg ikke har badet enda!
wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 kan du ikke svømme? Kan lære deg..! outlandish style, hiver deg utti og ler og peker helt til du svømmer iland selv... slik ble alle vi søsken og i familien lært opp, så fort du viste frykt rundt bassenget/ sa du ikke kunne svømme så havna du i dypet på egenhånd Jeg kanke svømme. FERDIG. Og nei jeg vil ikke lære meg... Jeg har fobi.
fish Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Selvfølgelig når jeg var ferdig med 4 uker ferie, så kom godværet... Kom opp på hytta i går, da var det over 24 grader i vannet. Stod opp i mårres og tok ett morgenbad da var temperaturen 22 grader i vannet. Greit å kunne pendle mellom hytta og jobb. Ca 5 min med båt og deretter 25 min med bil. Hjem/jobb er ca 10-15 min avhengig av trafikken Nå sitter jeg på jobb og svetter i vinkler, for på lageret har vi ikke ventilasjon.
Anbefalte innlegg