Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kunne aldri ha badet sammen med Hermanoo, eller Wicky for den sags skyld. Jeg ville ha blitt uforskammet bleik i forhold til dem som er uforskammet brun... Og jeg prøver faktisk å få litt farge i løpet av sommeren... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strand ved høvik ja :)

Har bada masse i burudvann tidligere, flott sted. Problemet er det store antallet mygg som befinner seg rundt vannet. Det er så mange av dem at det eneste fornuftige stedet å oppholde seg er i vannet :lol::P

haha såppass :P

Kunne aldri ha badet sammen med Hermanoo, eller Wicky for den sags skyld. Jeg ville ha blitt uforskammet bleik i forhold til dem som er uforskammet brun... Og jeg prøver faktisk å få litt farge i løpet av sommeren... :-)

ingen grunn til bekymring her, har nesten ikke fått vært noe i sola i år, er ikke så brun som jeg pleier å bli hver sommer :P

Iskrem og filmen ``Inside Man`` med Denzel Washington. 0 stress å ikke få sove når man har fri hele juli 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri ha badet sammen med Hermanoo, eller Wicky for den sags skyld. Jeg ville ha blitt uforskammet bleik i forhold til dem som er uforskammet brun... Og jeg prøver faktisk å få litt farge i løpet av sommeren... :-)

Jeg kanke svømme = jeg bader ikke! Skal man ha vann på kroppen så dusjer mann :lol:

Og jeg har blitt svart...MEGET svart...har visst for mye pigmenter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke svømme?

Kan lære deg..! :mrgreen:

outlandish style, hiver deg utti og ler og peker helt til du svømmer iland selv...

slik ble alle vi søsken og i familien lært opp, så fort du viste frykt rundt bassenget/ sa du ikke kunne svømme så havna du i dypet på egenhånd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke svømme?

Kan lære deg..! :mrgreen:

outlandish style, hiver deg utti og ler og peker helt til du svømmer iland selv...

slik ble alle vi søsken og i familien lært opp, så fort du viste frykt rundt bassenget/ sa du ikke kunne svømme så havna du i dypet på egenhånd :lol:

Jeg kanke svømme. FERDIG.

Og nei jeg vil ikke lære meg... Jeg har fobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig når jeg var ferdig med 4 uker ferie, så kom godværet...

y2ytyzes.jpg

Kom opp på hytta i går, da var det over 24 grader i vannet.

uju5ybud.jpg

Stod opp i mårres og tok ett morgenbad da var temperaturen 22 grader i vannet. Greit å kunne pendle mellom hytta og jobb. Ca 5 min med båt og deretter 25 min med bil. Hjem/jobb er ca 10-15 min avhengig av trafikken

Nå sitter jeg på jobb og svetter i vinkler, for på lageret har vi ikke ventilasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...