Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyfaen så dødt det er på jobb! Åpnet 0730...sov til 0830..så var det litt å gjøre frem til 09...så sovna jeg igjen frem til ca 11..... Nå skal jeg spise...også småsove igjen tror jeg....

Skrevet
Fyfaen så dødt det er på jobb! Åpnet 0730...sov til 0830..så var det litt å gjøre frem til 09...så sovna jeg igjen frem til ca 11..... Nå skal jeg spise...også småsove igjen tror jeg....

idag har vi faktisk en del ting å gjøre.. digg å ikke være aleine, akkurat i dag kjenner jeg :D

Skrevet

Vi er tre stk på jobb...hu ene lå og sov på sofaen, han gamle leser bøker og jeg veksler mellom pc og soving...

Ikke er det no fint vær ute heller til at man kan sette seg ute...huff...harde bud idag...

Skrevet

Til tross for overskyet vær i dag, er det 22 grader i vannet. Tok ett morgen bad før jeg satte meg i båten og reiste på jobb. :-) Nå hjelper jeg dem som ingenting gjør.

Skrevet

Dronningens Kebab var egentlig ikke dum...? Har aldri handla kebab i Oslo før, er "byens beste" som det står på skiltet feil? Har alltid hørt ting om Bislett osv :P

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Skrevet
Skal du ha god kebab så må du rådføre deg med meg!

Godt mulig det var nettop derfor jeg skreiv her! Eksisterer det noen i Oslo med bedre oversikt?

Skrevet

Har sovet på Continental til nå, men skal sjekke inn på Plaza litt seinere idag... Sonja Henies plass eller hva det heter der?

Skrevet

Plaza...da er du midt i gryta..rett og slett.. :P

Pizza ;

Oslo Kebab & Pizza Hus AS

22 17 11 21

Tøyengata 1, 0190 Oslo

Kebab:

New Winny Kebab AS

22 41 71 75

Pløens gate 4

0181 Oslo

Grytelokket Sentrum AS