Tzunami Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 tja, rust ved bakluke og buer, jekkfester, slitasje på ratt og seter, punkterte speil
Julianv Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Noe spesielt man burde se etter før man kjøper E39 M5?Kompis av meg vurderer å kjøpe en.. Skal å se på den om 30min. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40760753 Hva betyr 50/50 bruktbilgaranti?... At de tar halve kostnaden.. Selverfart!
Eksos Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Noe spesielt man burde se etter før man kjøper E39 M5?Kompis av meg vurderer å kjøpe en.. Skal å se på den om 30min. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40760753 Enormt oljeforbruk var vell ett problem på tidlige utgaver av den der... Tror det ble forbedret seint i 2000, eller tidlig i 2001? Alle facelift-utgaver har iallefall den forbedrede utgaven av motoren..
majuz Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Noen som har erfaring med montering av støtdemperlager med justerbar camber? Tips ønskes > http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=265817
majuz Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Danke schön, jeg har flere spørsmål jeg vettu. Litt på dette området
Jordfræsar Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Tipper Fredrik liker siste episode av top gear Mye Porsche prat. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
pautomagi Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ett skikkelig helvette med justerbare topper og coilovers. Har det skikkelig langt opp i halsen etter noen måneder med knoting nå (BT har og noe med saken og gjøre tho)
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Hva er problemet da? BT er jo greit, da alle vet at de ikke er godkjente
pautomagi Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Fram og tilbake på godkjennings fronten for min del. Har mangellapp på fronthjul, grunnet camber. Satt på justerbare topper og fikk grønne tall. Nå skal dem plukke på bakhjula som har litt feil, og er helt urelevant da jeg kun har mangellapp på front. Nisser. Vil ikke anbefale noen å prøve og godkjenne noe i arendal eller kristiansand.
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Såpass.. Men altså, greia med grønne tall er jo bare bullshit?? Det er jo mange biler som ikke får grønne tall orginalt omtrent, og etter senk blir vel ikke tallene like. F.eks på E30 (som jeg har) så blir d aaaldri grønt bak, og ikke alltid at alt blir grønt foran heller. Det kontrolløren sa til meg da jeg var inne og viste KW Coilovers på E30`n, var at tallene måtte være innenfor en hvis grense med avvik som var gitt i fra billeverandør.. Min var null-komma-et-eller-annet unna å ikke bli godkjent, men det var ikke pga at tallet var rødt, men fordi at pluss/minus-verdien var nær det som var tillatt med avvik..
pautomagi Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ja det er bare bullshit. har forskjellige "grønne" tall fra to forskjellige verksted nemmelig. Men nå skal de bare være vrange med meg fordi jeg hisser meg opp over dems idioti. Har sett folk godkjent med -2 camber. Forran har jeg nå -0.07 ca. Har prøvd å forklare dem at det ikke er mulig å få det mer korrekt verken bak eller forran. Men neeeida. Så nå er jeg igang med poly i hele bakstillingen så det blir stivt og fint. Avvik som er tillat går på bilprodusent ? eller har våres kjære bt egne definisjoner på det ? Går litt vel mye på trynefaktor der borte tror jeg da.
Julianv Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Gud du vet det er lite å gjøre på jobb når du forviller deg inn på de evige marker, kalt /b/..... Satan det er mange skadete personer i verden..
Fredrik Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Tipper Fredrik liker siste episode av top gear Mye Porsche prat. Deilig... og den Singeren er bare så übercool...
evi Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Takker for svar Den så overraskende bra ut, var ikke mye småplukk på den. Synes prisen er litt stiv tho.
Anbefalte innlegg