Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isj, det høres kjipt ut..

MUSIKK!

SUKKER!

KOFFEIN!

:D

Drømmer om å få prøve E30 og E34. Har aldri egentlig kjørt noen av dem, bare rulla noen meter i E30'en jeg hadde og prøvd en E34 M5 for noen år tilbake, men den var så sliten at den ikke er representativ føler jeg.

Skrevet

MUSIKK!

SUKKER!

KOFFEIN!

Drømmer om å få prøve E30 og E34. Har aldri egentlig kjørt noen av dem, bare rulla noen meter i E30'en jeg hadde og prøvd en E34 M5 for noen år tilbake, men den var så sliten at den ikke er representativ føler jeg.

Lite sukker, men det tar på kaffeposen i natt ja, tror jeg..

Ellers er vel lista,

Helloween

Gamma Ray

In Flames

Metallica

Sepultura

Keep of Kalessin

osvosv.. Fort og hardt er vel stikkordet! ;)

Skrevet

MUSIKK!

SUKKER!

KOFFEIN!

Lite sukker, men det tar på kaffeposen i natt ja, tror jeg..

Ellers er vel lista,

Helloween

Gamma Ray

In Flames

Metallica

Sepultura

Keep of Kalessin

osvosv.. Fort og hardt er vel stikkordet! ;)

Jeg digger musikksmaken din :D Gamma Ray f.eks, det er ikke veldig mainstream!

Ei jente i klassa mi rocka Gamma Ray, hun var så kul! Altfor kul for meg, men jeg fikk høre på musikken hennes innimellom :wink:

Skrevet

Kan ikke bare høre på det som er mainstream vettu. Da går man glipp av mye bra! :)

Helloween og Gamma Ray er jo stort sett samme. Begge bandene er jo startet av samme mann, Kai Hansen. ;)

Har du hørt f.eks Unisonic og Place Vendome? Michael Kiske som som er vokalist i begge. Jeg digger stemmen hans! ;)

Jenter som hører på slik musikk er det langt mellom ja. Jeg var på fjortissfest tidligere i sommer hvor det var en god del folk, og enkelte var veldig opptatt av at alle skulle få velge musikk, så alle fikk høre på noe de likte. :P Jeg sa at jeg driter i hva jeg hører på på fest, så lenge det er musikk der, men de insisterte på at jeg skulle velge en sang. Fyrte opp Slayer - Angel of Death! :D Jeg fikk ikke høre ferdig sangen "min", og jeg slapp å velge flere sanger :P

Skrevet

Er så deilig å avslutte dagen med en snus og surfing på senga :)

Og apropo musikk, tror ikke jeg skal skrive mine favs. Aldri møtt ei på fest med samme smak ;) Da tenker jeg på hva som står mitt hjerte nærmest!

Skrevet

Nå må du utype Jord! Spent på smaken.

Enig med snus og surfing! Jeg slo til med Heroes. Kjekt å se det opp igjen.

Lars: Hvis du liker In Flames, liker du kanskje The Haunted også. Sjekk ut "The flood", om du ikke har hørt den :)

Personlig hører jeg mest på Black Metal og klassisk rock. Alt fra gamle Dimmu til Vreid og Windir. Liker veldig godt Dimmus Mourning Palace, med musikkvideo av trær i 90 grader og soppsky fra atombombe osv. Det er veldig sjeldent jeg møter folk med samme smak også, så pleier som regel å holde kjeft. Haha.

Skrevet

Jeg er meget altspisende når det kommer til musikk. Når jeg sitter for meg selv, eller kjører bil går det stort sett i rock og metall, men innimellom hører jeg mye på f.eks Swedish House Mafia, Pendulum osv. Jeg sitter med kamerater på fest å gaulsynger til Hans Rotmo, Vassendgutane og Too Far Gone og, om formen er der! :mrgreen: Men det er to ord innen musikksjangeren jeg ikke tåler, og det er Nicki Minaj. Hun er tvers gjennom forferdelig! :shock:

Har ikke hørt om dem nei. ;) De må jeg sjekke ut!

Soilwork er et band i samme sjanger som In Flames, som også kommer fra samme plass som In Flames gjør. En ting jeg la merke til når jeg så på musikkvideoene fra sangene Trigger og Rejection Role, var at i Trigger, så sitter In Flames i platten på en Dually å kaster snøballer på forbigående, spiller konsert i et lite lokale hvor det står en gjeng å "hater" In Flames osv. Videoen til Rejection Role er stort sett akkurat det samme, bare at rollene er byttet om. Soilwork mocker In Flames tilbake. Artig liten detalj ;)

Skrevet

Soilwork er bra, ja! :)

Hører på mye rart jeg også, men har ikke så lett for å svelge country og danseband. Hehe.

Nicky Minaj, Beyonce, Rihanna, Jessi J, Taylor swift, Carly Rae Jepsen osv. får jeg mareritt av.

Skrevet

Hehe. Så spesiell er den ikke, men kan nevne at det går i alt fra ac/dc til Bjørn eidsvåg. Er det rap er det old school som gjelder og ikke mye av nåtidens hip-pop!

Men det jeg foretrekker mest er eurotrance fra slutten av 90 tallet og trance fra slutten av 90 og begynnelsen av 2000. Samt nåtidens trance og da den mer rolige varianten som vår egen Ørjan Nilsen, above and beyond, armin van buuren, tiestö, chicane, andrew bayer and so on. Noe fra disse er too much, men mye er roligere og for meg terapi ;)

F eks denne

Og litt mer fart som denne

Det som jeg liker best er uten vokal hvor man heller kan drømme seg vekk og skape sine egne fantasier som gjør at man slapper av fullstendig. ( for å høre litt klisje aktig ut ) ;) hehe.

Skrevet

They don't make 'em like they used to!

Det meste i bilen er pre-2005, og godt er det!

Hadde noen klassekamerater i bilen når jeg tok opp igjen vgs, og var vel en 5 år eldre enn gjennomsnittet. INGEN hadde hørt om noen av sangene. Følte at jeg plutselig var over 40 og snakket med 12 åringer.

Da var det band som Bloodhound Gang, Crazy town, Busted, Wheatus osv.

Da sanger som "The Roof Is On Fire", "Uhn tiss", "The Bad Touch", "Butterfly", "Year 3000", "Teenage Dirtbag"... List goes on and on.

Jeg sitter og digger, de ser på meg med spørrende øyne.

Edit:

Glemte å nevne sanger som Ian Van Dahl-Castles in the sky, Gigi D'agostino med diverse, Eiffel 65-I'm Blue. Og til og med blümchen. Og så må vi ikke glemme HitnHide-Space Invaders, og sist men ikke minst Ice, med Cant get over you og Stay :) Gode minner.

Skrevet
Soilwork er bra, ja! :)

Hører på mye rart jeg også, men har ikke så lett for å svelge country og danseband. Hehe.

Nicky Minaj, Beyonce, Rihanna, Jessi J, Taylor swift, Carly Rae Jepsen osv. får jeg mareritt av.

Høres ut som at vi har veldig lik musikksmak :P 50-60 år gamle gubber som danser sving til en klein dansebandsang er noe av det verste jeg ser! :lol:

Men jeg kan godt finne på å sette på Taylor Swift, Rihanna og flere av den sorten om humøret er riktig, noe som ikke skjer så veldig ofte, men det skjer :P

Hip-hop hører jeg og på, men sånn ropete og masete sanger holder jeg meg unna. Eminem, 50 cent og Snoop Dogg f.eks synes jeg er greit å høre på innimellom. :)

Nå står UDO-Trainride in Russia på for full guffe! Den er så spesiell at den er bra! :mrgreen:

They don't make 'em like they used to!

Det meste i bilen er pre-2005, og godt er det!

Hadde noen klassekamerater i bilen når jeg tok opp igjen vgs, og var vel en 5 år eldre enn gjennomsnittet. INGEN hadde hørt om noen av sangene. Følte at jeg plutselig var over 40 og snakket med 12 åringer.

Da var det band som Bloodhound Gang, Crazy town, Busted, Wheatus osv.

Da sanger som "The Roof Is On Fire", "Uhn tiss", "The Bad Touch", "Butterfly", "Year 3000", "Teenage Dirtbag"... List goes on and on.

Jeg sitter og digger, de ser på meg med spørrende øyne.

Dra på en fest hvor de hører på techno og slikt å sett på Zodiac-Ding Dong Song! :P Den er det ingen på min alder som har hørt om vertfall! :P

Jeg er bare 22 år, men har vokst opp med 3 eldre søstre, så de gamle slagerne sitter i hodet mitt og! :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...