Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minimalt med sukker og minimalt med fett. Tror jeg klikker snart as. Drømmer om hamburger og godis. Men skal holde ut til 1 november.. Trener ganske hardt og, gjør jo ikke saken bedre...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

gale mann...derfor du er så booring på facebook for tiden :P

Skrevet
Så derfor spiser du et strykejern? :P

Ja, altså når folk sier man blir hva man spiser, også står du der med jern i hånda.

Blir Iron-man nå.

Skrevet
Minimalt med sukker og minimalt med fett. Tror jeg klikker snart as. Drømmer om hamburger og godis. Men skal holde ut til 1 november.. Trener ganske hardt og, gjør jo ikke saken bedre...

gale mann...derfor du er så booring på facebook for tiden :P

Jepp. Thats why. :)

Skrevet

Hvor mye har jeg krav på når det gjelder leiebil gjennom forsikringa?

Fikk får 2 uker siden en 116D F-20 som erstatting for min e90 320. Vet jeg har krav på samme størrelse, men motor og slikt kan jeg vell ikke si noe på? Alt dem hadde stående utenfor utleie greiene var kun micro motorer i alt og F-20 så mest spennende ut av dem. Men syns F-20n er noe trang å ha folk i osv(og dau..), men gidder ikke bytte den ut i en skoda octavia 1.6D akkurat.

Tenkte bare om noen hadde vært borti det her, gidder ikke styre med det om jeg bare får en større bil med like liten motor :P

Får vell uansett ta å ringe i morgen :P

Skrevet
Hvor mye har jeg krav på når det gjelder leiebil gjennom forsikringa?

Fikk får 2 uker siden en 116D F-20 som erstatting for min e90 320. Vet jeg har krav på samme størrelse, men motor og slikt kan jeg vell ikke si noe på? Alt dem hadde stående utenfor utleie greiene var kun micro motorer i alt og F-20 så mest spennende ut av dem. Men syns F-20n er noe trang å ha folk i osv(og dau..), men gidder ikke bytte den ut i en skoda octavia 1.6D akkurat.

Tenkte bare om noen hadde vært borti det her, gidder ikke styre med det om jeg bare får en større bil med like liten motor :P

Får vell uansett ta å ringe i morgen :P

Tviler, sterkt, på at du har noe å vinne her så det hadde jeg sett på som et ikkeproblem..

Skrevet

Tviler igrunn bra selv og :P men får prøve ta en telefon i morgen sånn i tilfelle.

Gøy med ferieavvikling på verkstedet, bilen har stått der i 2 uker i vente på takst og fortsatt er det ikke ledig får dem å ta den :P var visst i normal drift om ca 2 uker så ser ut til jeg kommer til å ha den 1eren her ei lita stund :P

Takk gud for at forsikringa dekker leiebil helt til bilen er reparert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...