wicky124 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Husk at en US m3/m5 ikke er lik den europeiske...så ikke sikkert du får 300tusen for den... Sånn helt ærlig, jeg hadde heller kjøpt ett stort flak av en Luxus bil... du er i Dubai...en stor LS400 er nok mer passelig
scoot Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 E28 M5 er jo langt grommere og mer sjeldent enn nyere modeller.
flonoen Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Veit ikkje korleis det er med m5, men us m3 er iallefall ikke skikkelig m3, m50 motor istedet for s50. Delvis enig med wicky, når du først er i et land ute utgifter, så kjøper du noe med vanvittig med hester, merce amg av noe slag f.eks, eller corvette ol. Så kan du heller kjøpe med deg en e28m5 når du skal flytte nordover igjen for import.
noekult Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Men det er jo ingen ekte m5? Det er det jeg lurer på også. Vet at M3 E36 ikke fikk en "ekte M-motor" i USA og lurte på om det er samme tilfelle med M5 E28 da den har færre hk i amerikansk versjon.
wicky124 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 ja enig i den..kjøp noe brutalt nå...stor luksusbil med 300hk er nok verdt penga.. så kan du kjøpe e28 på vei hjem Og siden dere skal starte egen business så føler jeg nesten av du burde ha en fin bil som representerer firmaet...og ikke en gammal e28 som igrunn ikke er no pen (så det var us-fangere etc på den)...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Tror morty er riktig person å høre med der han kan jo noe om disse e28'ne
scoot Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Veit ikkje korleis det er med m5, men us m3 er iallefall ikke skikkelig m3, m50 motor istedet for s50.Delvis enig med wicky, når du først er i et land ute utgifter, så kjøper du noe med vanvittig med hester, merce amg av noe slag f.eks, eller corvette ol. Så kan du heller kjøpe med deg en e28m5 når du skal flytte nordover igjen for import. Aha, slikt å forstå. JEg trodde forøvrig ikke du skulle bli der, din heldige faen.
noekult Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Veit ikkje korleis det er med m5, men us m3 er iallefall ikke skikkelig m3, m50 motor istedet for s50.Delvis enig med wicky, når du først er i et land ute utgifter, så kjøper du noe med vanvittig med hester, merce amg av noe slag f.eks, eller corvette ol. Så kan du heller kjøpe med deg en e28m5 når du skal flytte nordover igjen for import. Det er jo helt klart målet, da bil med stor motor har ingenting å si på kjøpsprisen og bensin koster 2,50 kr. litern! Men jeg klarer ikke å overse den M5en Så det blir litt sånn... Skal man investere penger fordi dealen er rimelig, eller skal man ikke investere i tilfellet man blir stuck med investeringen senere? Vil jo ikke oppleve hele CRX-saken om igjen... Kjøper bra bil, men stuck ved salg... Får knallgod E39 M5 til akkurat samme prisen også... Selv om jeg ville kjøpt en S-klasse konkurrende Lexus fra 90-tallet med hvertfall 4 l.+ V8 og gjøre det riktig arab style! Og det til 25-30.000 kr. 5-liters Mercedeser kastes etter deg her, 8 av 10 S-klasser er S500/S550... Håper det blir godt med salg fremover, fordi det er Mercedes C63 AMG ('09) eller Jaguar XKR 4.2 X150 ('07) til ca. 200.000 kr. norske som jeg har mest lyst på. "When in Rome, do as the Romans!" Føler at det enten er AMG firedørs eller V8/12-sylindrede Grand Tourers som gjelder her... Selger jo bare bilen når jeg skal si adjø om to-tre år og tar salgssummen hjem så der tåler man å parkere penga i mellomtiden! Edit: 2005 Corvette C6 koster 80.000 AED/ 130.000 kr. Well, shit.
Stenbakken Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Aston Martin er jo heller ikke så dumt da http://dubai.dubizzle.com/motors/used-c ... bz0z&pos=2
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Da var nye dekk til e36'n bestilt godt når man får solgt de som står på, og får nye til nesten tilsvarende pris
noekult Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Aston Martin er jo heller ikke så dumt da http://dubai.dubizzle.com/motors/used-c ... bz0z&pos=2 Akkurat den virker litt shabby Orker ikke billigbil med "småfiks" med på kjøpet (uansett prisklasse) igjen Også er den sikkert solgt da jeg kan få lov til å kjøpe bil om noen måneder (man må skaffe residency visa først før man kan kjøpe bil, som man kun får om man jobber på kontrakt eller har eget firma her, samt at man må til BT her, ta øyetest og - HOLD DERE FAST: seksuelt overførbare sykdom-test før man får lov til å kjøre bil her) Dette er rette bilen å dundre rundt i... Porsche Cayenne Turbo til 80.000 kr.!! Det er faktisk noe jeg kunne kjøpt med en gang uten stress! http://dubai.dubizzle.com/motors/used-c ... bz0z&pos=5 Har hørt at man trenger offroad-lisens for å kunne kjøre offroad på sandynene her Trengs trening og retningslinjer...
Stenbakken Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Aston Martin er jo heller ikke så dumt da http://dubai.dubizzle.com/motors/used-c ... bz0z&pos=2 Akkurat den virker litt shabby Orker ikke billigbil med "småfiks" med på kjøpet (uansett prisklasse) igjen Også er den sikkert solgt da jeg kan få lov til å kjøpe bil om noen måneder (man må skaffe residency visa først før man kan kjøpe bil, som man kun får om man jobber på kontrakt eller har eget firma her, samt at man må til BT her, ta øyetest og - HOLD DERE FAST: seksuelt overførbare sykdom-test før man får lov til å kjøre bil her) Dette er rette bilen å dundre rundt i... Porsche Cayenne Turbo til 80.000 kr.!! Det er faktisk noe jeg kunne kjøpt med en gang uten stress! http://dubai.dubizzle.com/motors/used-c ... bz0z&pos=5 Har hørt at man trenger offroad-lisens for å kunne kjøre offroad på sandynene her Trengs trening og retningslinjer... Hehe, joda, så det nå etter litt leting på siden der
Haukefer Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Dubizzle siden var ikke gøy å se på :( Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anbefalte innlegg