Tzunami Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Får fingrene i en Tesla Model S om en måned jeg rett fra klargjøring til foliering
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Sendte deg pm...du svarte aldri. Er du rasist? Jeg tror det. Kom til Dubai så kan vi leke... AHAHAHAHAHAH Skal ned og prøvekjøre igjen idag...Gleder meg
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 jeg svarte, og du tok aldri kontakt igjen skal vi gjennom dette igjen wacky? Bare å si ifra når du får bilen så skal jeg nok klare å foliere den jeg og en kamerat for 2500,- hver, og han er med samt stiller med alt vi trenger inkl. lokale
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Nei sendte deg pm angående teslaen...DEN fikk jeg aldri svar på....Den andre har jeg tilgitt deg for...no worries
pautomagi Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Til dere som ikke har sett denne: http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=15634 Rått bygg! Tar noen timer å lese gjennom, men det er det verd. Bedre enn å se på spillefilm eller lese en god roman.
majuz Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Golåta si Jeg høyner! Jeg tar av Ikke samme sjanger, men dæven, må elske dette her Har noen venner som nettopp kom hjem fra Tomorrowland, det var visst meget bra! Greit med en forandring etter x antall år på roskilde, neste år skal jeg være med
Tzunami Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Nei sendte deg pm angående teslaen...DEN fikk jeg aldri svar på....Den andre har jeg tilgitt deg for...no worries Say whaaaat? har ikke noe i innboksen min iallefall? :S Ang. tomorrowland har jeg sykt lyst til å dra selv til nesteår! er mange venner av meg som er gira, så blir sikkert en helt gjeng som drar
scoot Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Golåta si Jeg høyner! Jeg tar av Ikke samme sjanger, men dæven, må elske dette her Vorsa til det videklippet der noen ganger geett..
majuz Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Hvor skjer dette? Tomorrowland? Det finner sted i belgia, nær antwerpen. ca 180000 besøkende, dvs dobbelte av roskilde Det er dog en ren elektronika sjanger festival. Må si det frister
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 C-klasse til salgs folkens Min svigerfar.. Pris kan diskuteres! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true
majuz Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Til dere som ikke har sett denne:http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=15634 Rått bygg! Tar noen timer å lese gjennom, men det er det verd. Bedre enn å se på spillefilm eller lese en god roman. Der forsvant min ettermiddag.. Når man først begynner å lese gromme prosjekttråder er det vansklig å gi seg før man har sett resultatet
pautomagi Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Ohyes. Det triste er at den er ikke ferdig på slutten heller. Sorry for spoiler
Azeton Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Sendte deg pm...du svarte aldri. Er du rasist? Jeg tror det. Kom til Dubai så kan vi leke...AHAHAHAHAHAH Skal ned og prøvekjøre igjen idag...Gleder meg haha, jeg er rasist som faen! skal vi slåss ? broren din er jo boxer ?!?!
Anbefalte innlegg