Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Jordfræsar skrev:
  fish skrev:

Tosk!!! Nå er jeg halvveis gjennom dem 10 episodene, klokken er 02.30, er nå på min femte bayer, OG JEG SKAL PÅ JOBB kl 10.00!!!

[ Bilde ]

Unnskyld ;) Men spar noen til etter jobb da. Godt å vite at man har noe å se på :)

Takk for en lettere skallebank i dag, fræsarn. Trodde det skulle bli rolig på jobb i dag pga ekstremt regnvær, men her bare strømmer det på med kunder. Bare 4 timer igjen på jobb.

Skrevet

Kor kjøpe ein locktite? Biltema har ikkje, clasern har berre superlim og slikt (eg skal ha 262 gjengelås), mekonomen ser ikkje ut til å ha.. Rørleggersjapper? Bilxtra?

Skrevet

Handla meg E39 for et par dager sia :) Må bare bytte motor så er den god som gull! :D

Felga er forresten ikke rosa, det er felgrens :P

IMG_0537_zps894fa367.jpg

IMG_0523_zpsb39d59e2.jpg

Skrevet
  Jordfræsar skrev:
Fish. Du kan trøste deg med at jeg må gjøre husarbeid nå. Støvsuger og vasker klær... Vært ute å handla for helgen og det er så kjett!

Takk og pris er det fotball på TV'n når jeg kommer hjem. Og siden kjærringa er over gjennomsnittet interessert i fotball, så får jeg halvannen time på sofa'n uten mas og kjas fra hu. :-)

Skrevet
  Fredrik skrev:
  Kjennern skrev:
  Fredrik skrev:
En bekjent i Norge har akkurat kjøpt en ny Bentley Continental GT Mulliner. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene, men på enkelte måter er den vel imponerende. Den er iallefall kostbar nok om noen skulle lure... :-k

Herlig, har du råd har du lov. Synes det er kult at noen kjøper fete biler :-)

Absolutt... noen skal jo spise de høye biffene, men jeg foretrekker litt mer raffinert mat og biler... :)

E46 mer raffinert enn en bentley? jaja...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...