Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  wicky124 skrev:
Lurer på om E34 er bedre enn en golf 5 jeg...

Er det noe å lure på? :P Selvsagt er en E34 bedre enn Golf 5, bedre enn alle Golfene :wink: Er jo tross alt en BMW 8)

Skrevet
  wicky124 skrev:
Lurer på om E34 er bedre enn en golf 5 jeg...

I see what you did there.... :lol:

E34 er en sedan. Golfen er en hatchback, den skal sammenlignes med en 1-serie.

Jeg skal ha golf 5 ved siden av E30`en :P

Skrevet

Noen som har erfaring med Volk Racing hjul?? Er det replica-hjul, som blir fort slitt/ødelagt/flasser osv??

En kompis som lurer på å handle.:)

Skrevet
  Jørgen Lie skrev:
Noen som har erfaring med Volk Racing hjul?? Er det replica-hjul, som blir fort slitt/ødelagt/flasser osv??

En kompis som lurer på å handle.:)

Uten og ha noen som helst erfaring med de selv, så har jeg da inntrykket på at det er et "seriøst" merke. Tror ikke de er noe replica greier. Har lyst på noen selv!

Skrevet

Volk Racing er kvalitetsfelger, og ikke noe replica shit, skal være temmelig solide felger det :)

Ellers så kan du be han se på XXR hjul, hadde sånne på lexusen, har aldri hatt så gromme hjul på en bil før :D

Skrevet

Må si jeg virkelig hater s-klassen akkurat nå... Bare vært fulgt av uflaks med den bilen.. Den ble tatt i innbytte av en forhandler mot c-klassen jeg kjøpte...og den dagen startet uflaksen...

Først ble bilen avskiltet grunnet manglende årsavgift for 2011...Jeg hadde ikke bilen da og ikke ble jeg informert om dette ved kjøp heller (i 2012) Det var da 2 eiere mellom selger og eier av bilen som ikke hadde betalt årsavgiften..Siden vedkommende enda ikke hadde blitt trukket i lønn av statens innkrevingssentral så ble bilen avskiltet...

Deretter ble airmatic-luftbelgen defekt på ene siden bak(12000kr)... noe som gjorde at bilen la seg ned på ene siden...

Så ble abs sensoren ødelagt (7500kr) noe som gjorde at abs abc bas asd esp servo og girkassa sluttet å virke..

Så kom det en lekkasje fra bensinpumpa (5400kr) som gjorde at bilen ikke er kjørbar...

Istad skulle jeg bytte over hjul og da så jeg at ene jekkfestet hadde rustet grovt og bøyd seg.. men originaljekk festet i kanalen var hel og fin..jaja da jekket man opp der...Men plutselig ga alt seg og jekkfestet knakk og bilen datt ned...er glad jeg hadde lagt ekstra hjul under kanalen..ellers hadde jeg hatt ett stort problem...

6esbxcgulr8j07v5gw7c.jpg

Så nå gir jeg opp hele prosjektet med å få denne i orden...så forhandleren som har kjøpt den kommer og henter den imorgen...får se hva han byr for den i denne tilstanden....

Skrevet
  thewiz skrev:
7500 for ABS sensor? Betalte et par hundre kroner for en ABS sensor til E36-en :P

:lol: tror jeg dævver..... jaja wicky, merce vakke så bra alikevel

Skrevet

Merce er bra! Men ikke akkurat den s-klassen jeg har!!!

Og ja...7500kr for en abs sensor hos mekonomen..9800kr hos mercedes...

E36 er vel ikkeno riktig bil å sammenligne priser med...?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...