Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speaking of streaming!

Hvordan fikk man tilgang til amerikansk Netflix med norsk konto?

Edit: jeg har forsøkt med browser app, men det støttet ikke waterfox. Andre metoder?

Skrevet

Jeg bruker http://www.privateinternetaccess.com

Du betaler ca. 20 NOK i måneden

Du laster ned en liten fil som fikser alt på PCen

Og vips så er du både superanonym (last ned taurrentar (høhø) o.l. uten bekymring) og kan velge land du vil ha IP adresse i (Tyskland, USA, Sverige osv.) sånn at du kan f. eks. få Netflix USA med mongosvær innholdsbredde :)

De har også en gratis Android app som fungerer gull. Trykk på Connect, og Netflix på mobilen din blir noe HELT annet enn den norske...

Men tror ikke de har Norge på menyen så NRK f. eks. blir likevel ikke mulig...

Skrevet

Men disse løsningene dekans, funke vel berre på dataen? Greit nok om ein bruke pc som mediecenter, for eg gidd iallefall ikkje sitte med pc'en og se på ting (anna enn på reis f.eks). Går da an å få us netflix på apple tv?

Skrevet

Jeg orker selv ikke å styre med proxyer, eller leie VPN.

På Netflix har jeg allikevel meget enkelt Amerikansk, Canadisk(som har størst utvalg) osv. osv.

Last ned noe som heter "Hola" Hola unblocker som tillegg/utvidelse til din nettleser. Bruker selv Google Chrome til dette. Da velger man enkelt og greit hvilket land du ønsker, og deretter fyrer netflix. Dette får Netflix deg til å tro at du har med din maskin til utlandet og sender deg feks. amerikansk netflix uten å nøle.

Ønsket å se Gone In 60 Seconds her istad feks. Sjekket den norske, amerikanske, den canadiske uten hell. prøvde derretter britisk netflix med stor suksess :) Prøv det, ikke mye styr :)

Vet du om det er mulighet for noe slik på Apple-TV? Gidder ikke å drive å styre med HMDI-kabel som jeg snubler i hele tiden for å se film..

Skrevet
With Dromedille er jo også ganske kult. Jeg kjente faktisk Bror With som fant opp dromedille konseptet (kombinerer fordelene med et planende og fortrengerskrog). Han bodde ikke så langt fra der jeg er vokst opp og når en av mine speiderkamerater var hans barnebarn var ikke veien lang til hans ganske spesielle laftede tømmervilla på Ekely i Oslo. En fantastisk snodig og artig oppfinnertype... :)

Ja, artig historie det egentlig !:D

Skrevet
Jeg bruker http://www.privateinternetaccess.com

Du betaler ca. 20 NOK i måneden

Du laster ned en liten fil som fikser alt på PCen

Og vips så er du både superanonym (last ned taurrentar (høhø) o.l. uten bekymring) og kan velge land du vil ha IP adresse i (Tyskland, USA, Sverige osv.) sånn at du kan f. eks. få Netflix USA med mongosvær innholdsbredde :)

De har også en gratis Android app som fungerer gull. Trykk på Connect, og Netflix på mobilen din blir noe HELT annet enn den norske...

Men tror ikke de har Norge på menyen så NRK f. eks. blir likevel ikke mulig...

Kan bekrefte at dette funket med waterfox 64bit browser :)

Måtte bare slå på igjen huskeloggen i selve browser.

Kom på 44,- gjennom paypal. Lastet ned en pakke som automatisk startet. Den ville ikke kjøre. Logget inn på VPN siden på linken din, og lasted ned på nytt til Windows, og da funket alt med norsk konto og amerikansk utvalg :)

Edit: Satte forresten VPN på "US California".

Skrevet
gammal men kanskje mediahint fungerer fortsatt?

http://www.dinside.no/906126/slik-faar- ... ke-netflix

Media Hint fungerer supert! Absolutt å anbefale :)

Mister naturlig nok norsk tekst, samt at du ikke får fortsette der du stoppet, om du går til feks en Tab, og skal se resten der... Men ellers, thumbs up! 8)

Har både norsk tekst samt starter der jeg stopper jeg? Bruker US Netflix via FireFox på Mac`en..

Larsinnj: Har du apple-tv trenger du da aldri snuble mere i HDMI-kabler.. Du kan da dele skjerm fra PC`n til tv´n trådløst??? Det gjør jeg i alle fall.. Samt iPhone med spåttifay osv :) Isi-pisi, ingen snubling/legebesøk :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...