Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha :P så det var så enkelt ja? :)

Ja :D

Husker på 90-tallet, da skulle alt bi-wires. Jeg gjorde det tilogmed selv og følte selvfølgelig at lydkvaliteten løfta seg flere hakk. Ikke at det var tilfelle, men det føltes sånn :)

Edit: Det må nevnes at det stortsett gikk i Vengaboys, Cpt Jack og Rednex, ikke rart lydkvaliteten var høyt oppe på prioriteringslista :lol:

Skrevet

Hadde vært mere fancy om kablene hadde vært flettet. Jeg har brukt Kimber Cable.

8sfscwkl780pmwrfx3sb.jpg

Skrevet

Jeg har koblet de på hver sin utgang nå. Har to utganger for front a, og to utganger for front b. Det ble lyd! :P Kobler jeg de på hver sin utgang for front a slik jeg har gjort nå, så blir jo det i teorien det samme som å koble de i samme utgangen ettersom jeg har to for a og to for b?

Skrevet

Altså, det er jo ikke noe minus ( :lol: ) å ha muligheten, det er rimelig normalt. Alle mine høyttalere har separate terminaler for treble/bass.

Skrevet

Finn nettopp vite at en bekjent har blitt frastjålet sin E92 M3 på Nurburgring, parkerte bilen på utsiden av hotellet kl 21 i går og kl 23 var bilen borte :( Hvit, Norskregistrert bil med sort karbontak.

Håper bilen kommer til rette, selv om sannsynligheten er svært liten :evil:

Skrevet

Jekka opp min kamerats BMW 530DAT igår for å finne ut hva som skrangla i forstillinga! Må si jeg liker E39s alu. konstruksjoner. Fant ut at kasterstagsforingene var helt ute å kjøre.. 1000kr for nye..

Må si at denne M47-D30 motoren til BMW er helt konge! Går så pent og fint på tomgang og drar så fint!!

Han kameraten likte ikke bilen overhodet i starten, men har begynt å like den mer og mer :) Nesten så jeg har lyst til å kjøpe den selv..

Skrevet
Finn nettopp vite at en bekjent har blitt frastjålet sin E92 M3 på Nurburgring, parkerte bilen på utsiden av hotellet kl 21 i går og kl 23 var bilen borte :( Hvit, Norskregistrert bil med sort karbontak.

Håper bilen kommer til rette, selv om sannsynligheten er svært liten :evil:

Nylig importert, grommere eksos og holder til på hisøya?

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Skrevet
Den er kjipern... Men han kan jo kjøpe seg 325D da... :mrgreen:

Ja det er utrolig kjipt, men hvordan i allverden kan du mene en 325d kan veie opp for en M3 :shock: Kanskje en 335d er i nærheten men fortsatt ikke til å sammenlikne :?

Nylig importert, grommere eksos og holder til på hisøya?

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Nei er ikke den, men den her er helt lik. Hisøybilen har også nesten samme regnummer, PD45xxx. Holder til på Gåsåsen men han jobber på Hisøya da så det kan være der du har sett den, er en kamerat til Paul Robert (Purkri her på forumet)

Vi har vel en 4-5 hvite E92 M3 her i byen nå, pluss en sort E93 M3 :)

Bilen ble stjålet uten nøkkel, så det er vel noen proffer ute å går. De forstyrrer nøkkelsignalet når du låser med fjernkontrollen og kommer seg inn i bilen, startet bilen med en PC via ODB kontakten.

Skrevet

I slike tilfeller jeg liker comfort access. Vet man at det blir låst skikkelig. Men det skal sies at de har tatt biler selv om alarmen er på for de klarer å unngå sensoren da obd kontakten er like mot døra. Var en video av dette på bimmerpost.

Skrevet
I slike tilfeller jeg liker comfort access. Vet man at det blir låst skikkelig. Men det skal sies at de har tatt biler selv om alarmen er på for de klarer å unngå sensoren da obd kontakten er like mot døra. Var en video av dette på bimmerpost.

Helt enig, når det gjelder comfort access :) Det er det som er så tragisk av BMW at i en av de få blindsonene til alarmsensoren så er ODB kontakten #-o

Jeg skulle jo egentelig ha vært med på den turen, mulig de hadde tatt min bil også :?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...