Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blindsonen er hovedsakelig på biler med rattet på høyre side, men det kan være en god ide å gjemme OBD-kontakten om man skal på tur.

Skrevet

Gikk i pluss på bingoen i kveld. :D

1186109_10151854733660775_65856374_n.jpg

Bare synd jeg har to vanlige og en iPad mini fra før...

Skrevet

Åh... Deilig med ordentlig lyd gitt... Har også tatt i bruk min gamle Kef C4 som har stått ubrukt lenge... :D Lykkelig, bare kjedelig å bo i blokk nå, får ikke testet ordentlig, hvert fall ikke ved midnatt... :shock:

Skrevet
Gikk i pluss på bingoen i kveld. :D

[ Bilde ]

Bare synd jeg har to vanlige og en iPad mini fra før...

Hehe,Jobber du på rigg? :P evt hvilken? Sett flere som vinner flotte premier på bingo på rigg..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Herre min skaper så kjedelig det er på sjøen nå.........

Sett gjennom hele internett snart, kan alle BMW`er på FINN, sjekka ut alle R1 / r-sykler, sett på båt/skjergårdsjeep, forum, facebook, spiller candy crush, sender snap`s, instagram, blæææææææææh

Skrevet

Sett gjennom hele internett snart, kan alle BMW`er på FINN, sjekka ut alle R1 / r-sykler, sett på båt/skjergårdsjeep, forum, facebook, spiller candy crush, sender snap`s, instagram, blæææææææææh

Hehe, jeg skal heldigvis hjem på fri om en og en halv uke.. Det blir deiligt etter 6 uker på sjøen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Arbeidslivet er hardt :)

Skrevet

Utfordring... Finn TV-benk til meg, med glass i front som skal max være 170 brei.

Skrevet

Har vært på jobb siden mandag, og skal hjem på fri nå på onsdag, så skal ikke klage, men det er så forferdelig dødt fiskeri, at det blir lange dager! :lol:

Arbeider jo litt da, både i maskin og på dekk, men det begrenser seg liksom når båten har ligget i ro siden mai og vedlikehold etc er oppfulgt.. Da blir det bare daglig rutiner og litt vasking som trengs egentlig..

Tv-benk? Er ikke det ut nå??

Har faktisk ikke handlet på nett på lange tider, bank i bordet ;) Men ja, kjenner til det der.. Bildeler og tull ligger å venter når jeg kommer hjem, mens muttern og fattern som henter posten min er drittlei å stikke på postkontoret :lol:

Skrevet

538260_10153150202595183_2064452081_n.jpg

Barnerommet kommer seg. eBay selvfølgelig, denne wallstickeren hadde vel kostet 1000 kroner i Norge... Hvert fall! :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...