Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neh, får vel jekke seg en pils. Har vært sjåfør i kveld/natt, men nå er bilen parkert. Møtte på 2 rever som sprang over veien, den ene hadde en hare i kjeften. Så ut som ett greit vomfyll for den magre krabaten.

Skrevet

Jasså, fish. Ute på rånern så jeg :) Prøvde å vinke til dwg på wattenberg, men du så ned på meg som om jeg skulle ha vært en stakkars uteligger. Haha. Også med tåkelysa på a gett! Bilen er forøvrig grisefin som alltid.

Så du kikka veldig på den 1 serien du møtte i rundkjøringa ved brekkeby skolen. Det var 1eren jeg ble hentet av! :)

Skrevet

Haha.. Kjente deg igjen til slutt, så jeg løftet armen for å hilse tilbake. :-) Joda, det begynner å hjelpe seg, den skiller seg litt ut i forhold til andre 1'ere.

Skrevet
Skal avgårde å se på bil i kveld...

[ Bilde ]

:roll::P

Naboen der jeg bodde før hadde en slik, det dreide seg om å starte opp, vente og vente og vente før den tilslutt bestemte seg for å heve seg bak.. :P

Synes disse er litt kule.. Stygge, men allikevel kule..

52_983456480_xl.jpg

Skrevet
Skal avgårde å se på bil i kveld...

[ Bilde ]

:roll::P

Naboen der jeg bodde før hadde en slik, det dreide seg om å starte opp, vente og vente og vente før den tilslutt bestemte seg for å heve seg bak.. :P

Synes disse er litt kule.. Stygge, men allikevel kule..

[ Bilde ]

Hehe, ja. De er veldig morsomme, men stygge som juling. Det er jeg og broren min som tenker å spleise på den, er veteran om noen få måneder. Familien vår hadde en som bruksbil da vi vår smågutter, den røk stillestående i garasjen... Synes å huske at den lå helt nede på garasjegulvet og nektet å reise seg! :mrgreen:

Det er bilhistorie Markus, finnes nesten ikke igjen noen av disse. Skal på 80'talls biltreff i Stockholm om noen uker, så passer jo bra da! :mrgreen:

Skrevet
Finn nettopp vite at en bekjent har blitt frastjålet sin E92 M3 på Nurburgring, parkerte bilen på utsiden av hotellet kl 21 i går og kl 23 var bilen borte :( Hvit, Norskregistrert bil med sort karbontak.

Håper bilen kommer til rette, selv om sannsynligheten er svært liten :evil:

En 458 italia og en 997 gt3 rs forsvant også, ifølge savethering på facern

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...