majuz Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Veltet-i-Fjosangerveien-2949180.html#.Ug_mcW3NPKE Sidelengs
Insulaventus Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Kan noen være så vennlig og forklare hva man kan poste på denne threaden? Alt fra fargen på tannbørsten sin til hva man har spist til middag osv?
fish Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Neh, får vel jekke seg en pils. Har vært sjåfør i kveld/natt, men nå er bilen parkert. Møtte på 2 rever som sprang over veien, den ene hadde en hare i kjeften. Så ut som ett greit vomfyll for den magre krabaten.
SofaKingFresh Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Jasså, fish. Ute på rånern så jeg Prøvde å vinke til dwg på wattenberg, men du så ned på meg som om jeg skulle ha vært en stakkars uteligger. Haha. Også med tåkelysa på a gett! Bilen er forøvrig grisefin som alltid. Så du kikka veldig på den 1 serien du møtte i rundkjøringa ved brekkeby skolen. Det var 1eren jeg ble hentet av!
fish Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Haha.. Kjente deg igjen til slutt, så jeg løftet armen for å hilse tilbake. Joda, det begynner å hjelpe seg, den skiller seg litt ut i forhold til andre 1'ere.
FredrikE24 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Skal avgårde å se på bil i kveld...[ Bilde ] Naboen der jeg bodde før hadde en slik, det dreide seg om å starte opp, vente og vente og vente før den tilslutt bestemte seg for å heve seg bak.. Synes disse er litt kule.. Stygge, men allikevel kule..
Markus E30 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Skal avgårde å se på bil i kveld...[ Bilde ] Mye rart dere driver med på elverum
316 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Skal avgårde å se på bil i kveld...[ Bilde ] Naboen der jeg bodde før hadde en slik, det dreide seg om å starte opp, vente og vente og vente før den tilslutt bestemte seg for å heve seg bak.. Synes disse er litt kule.. Stygge, men allikevel kule.. [ Bilde ] Hehe, ja. De er veldig morsomme, men stygge som juling. Det er jeg og broren min som tenker å spleise på den, er veteran om noen få måneder. Familien vår hadde en som bruksbil da vi vår smågutter, den røk stillestående i garasjen... Synes å huske at den lå helt nede på garasjegulvet og nektet å reise seg! Det er bilhistorie Markus, finnes nesten ikke igjen noen av disse. Skal på 80'talls biltreff i Stockholm om noen uker, så passer jo bra da!
Fredrik 90 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Dette var trist! En av mine favoritt skuespillere i Norge er gått bort, RIP Fleksnes http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10106351
flonoen Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Finn nettopp vite at en bekjent har blitt frastjålet sin E92 M3 på Nurburgring, parkerte bilen på utsiden av hotellet kl 21 i går og kl 23 var bilen borte Hvit, Norskregistrert bil med sort karbontak.Håper bilen kommer til rette, selv om sannsynligheten er svært liten En 458 italia og en 997 gt3 rs forsvant også, ifølge savethering på facern
316 Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Skjønner så meget ryddig ut! Tror nok det ja, gått 155 mil i året i snitt siden den var ny...
Anbefalte innlegg