Leadfoot Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Har gutta-krutt tips til nye felger på E30`n til neste sesong????? Leter og leter, men er heelt rådvill... Disse her så klart: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=41530358
Kvasi Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 IF har 2000,- og nå har jeg IF, for første gang. Betalte 1600.- for ny frontrute til E30en så lønner seg å sjekke litt rundt før man handler. Men er vel limt rute og arbeid inkl på den skuta di og da er nesten alle tilbud bra nok
Jørgen Lie Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Disse her så klart: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=41530358 Hmm, småtøffe hjul, kanskje, men tror nok ikke de skal på E30`n
316 Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Compomoive 8,5x17? Disse er nye og kanskje til salgs enda.
haybimmsen Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Av og til blir jeg nesten sjokkert over hvilke tanker enkelte har om bilene sine. Han her har bommet med nesten 70 000kr på prisen. Greit bilen har samme farge som gull, men den er ikke i rent gull fordi :Shttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42934112 Issa, han e bare ålesunder
Kvasi Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Disse her så klart: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=41530358 Hmm, småtøffe hjul, kanskje, men tror nok ikke de skal på E30`n Er det noe jeg syns om hjul, og "stylig" forøvrig, er det at de skal komme fra samme tidsepoke bilen ble produsert. Har man cash nok er det lett å følge månedens mote på amerikanske forum men det er ikke tvil om at det er de som har baller nok til å følge sin egen overbevisning som blir lagt merke til. Hos meg iallefall. Og dæven jeg har peiling altså
flonoen Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Kjøpte ein sånn galaxy tab 7toms sak, som var på tilbud hos komplett.. har en ipad også. Og etter litt trykking, er det en ting eg kan slå fast.. Android suger ballestein! Når eg endelig "satt opp" driten så den var bortimot brukervennlig, så lasta eg nettopp ned ein oppdatering, og INGENTING er likt! Alle med android skryter så jævlig om kor gromt da e å kunne tilpasse den osv, men ka e poenget når den forandrer seg når den føler for det, tydeligvis? Eg vil ha det så enkelt som overhode mulig,med ikoner sortert ca etter behovet. Ikke noe jævla samsung suggestions og drit på hjem-skjermen.. og no når eg skriv, dekker tastaturet teksten, når eg drar opp teksten for å få det inn i skjermbildet igjen, spretter det ned når eg fortseter å skrive.. skambra!
fish Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Haha... Du har gått i samme fella som meg. Har selv kjøpt hele 2, ja faktisk 2 Samsung Tab. Begge ble kjøpt samtidig, så jeg har ikke blitt "lurt" 2 ganger... Men fy f... som dem suger... Slette, resette o.s.v. men like treige likvel, låser seg, slår seg av og lever itt eget liv.. Tilogmed ungene vil ikke ha/bruke dem... de fikk tilbud om fri bruk med internett, ringing og det hele, men NEI TAKK...
asv Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Compomoive 8,5x17?[ Bilde ] Disse er nye og kanskje til salgs enda. Desse er på topp ti lista mi over felger. Skulle gjerne fått kloa i et sett med TFN, men mener på at de er ute av produksjon, og ikke de vansligste eller billigste felgene å finne på bruktmarkedet E28 Power har de på E30 Touringen sin kom jeg på nå! Passer fint til E30 spør du meg!
Nytern Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Haha... Du har gått i samme fella som meg. Har selv kjøpt hele 2, ja faktisk 2 Samsung Tab. Begge ble kjøpt samtidig, så jeg har ikke blitt "lurt" 2 ganger... Men fy f... som dem suger... Slette, resette o.s.v. men like treige likvel, låser seg, slår seg av og lever itt eget liv.. Tilogmed ungene vil ikke ha/bruke dem... de fikk tilbud om fri bruk med internett, ringing og det hele, men NEI TAKK... Jeg er storfornøyd med Nexus 7, ett mye bedre alternativ enn Samsungs 7" spør du meg
Kvasi Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Compomoive 8,5x17?[ Bilde ] Disse er nye og kanskje til salgs enda. Desse er på topp ti lista mi over felger. Skulle gjerne fått kloa i et sett med TFN, men mener på at de er ute av produksjon, og ikke de vansligste eller billigste felgene å finne på bruktmarkedet E28 Power har de på E30 Touringen sin kom jeg på nå! Passer fint til E30 spør du meg! [ Bilde ] Små felger er drit-stygt. Breie felger med dekkstrekk er drit-stygt. In short, fint = funksjonelt. Eksempel
Nytern Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Jeg liker små felger, det er mer funksjonelt med 15" enn 17" på e30 i mine øyne
VegarVS Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 der er jeg enig! synes det er kjempegreit med 15" på min. ser litt mere tidsriktig ut også
VegarVS Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Noen som tror disse hadde vært fine på min E34? vurderer å ha mørke lykter etter som bilen får tonede ruter idag. tror det hadde blitt tøft med mørktonede lykter også
Anbefalte innlegg