Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mulig du trenger kortere stabstag, ja! Og kanskje spacere foran.

Men fete felger du har kjøpt deg :)

Hmm.. sendte en mail til parts24 jeg, satser på at de har kontroll. Tviler på jeg trenger spacere, de har jo tross alt ET 22 og 25 :P

Har alltid hatt sansen for de, så måtte bare ha de når jeg kom over et pent sett til en bra pris.

Skrevet
Skal kjøpe nytt batteri til E36 318i'en, hvilket bør jeg kjøpe? :o

Har ikke peiling på hvilke specs på batteriet som akkurat e36en trenger :/

Mange her inne som sverger til biltema batteri har jeg sett.

Har forøvrig ingen formening om det selv.

Når det gjelder hvilken str så står det sikkert noe på det du har i pr i dag?

Type 70 AH ellerno.

Til et annet tema, hjelp!

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=267879

Skrevet

Spotta en mb sls i går som kjørte i kollektivfeltet, kom mot meg så er ikke 100% sikker, men det så ut som at den hadde el-skilter.

Noen som vet om det kan stemme?

Skrevet
Spotta en mb sls i går som kjørte i kollektivfeltet, kom mot meg så er ikke 100% sikker, men det så ut som at den hadde el-skilter.

Det kan nok stemme det vettu. :D

Skrevet

Det kan nok stemme det vettu. :D

Ja klar over det, men ikke at de var til salgs ennå,og at Norge har en på skilter

Skrevet
Blir det samsung galaxy note eller tab som konkurerer mot ipad 3? :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vurder også den nye nexus 7 (v2) fra Google/Asus... kjæm snart i hylla!

http://www.multicom.no/ASUS-Nexus-7-v2- ... (5MP-1e2MP)e-Bluetoothe-Android-4e3-GOOGLE/cat-p/c/p10626081

Skal sjekke den ut :) Har ipad (3), men vil helst bytte den ut i en samsung :P

Edit: linken funka ikke men skal ta et google søk :)

Wow den var billig! Såg jo meget grei ut egentlig..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet
Må vel kjøpe meg e36 etter kveldens anskaffelser :mrgreen:

Nesten litt skummelt hvor mye et felgkjøp kan koste en.. Dagens felgkjøp for min del kosta meg et par dekk og et sett coilovers i tillegg til selve hjula #-o

generelt spørsmal: 215/35/18 på 8,5" og 235/40/18 på 10" felger burde vel gi en grei strekk?

Skrevet

Nesten litt skummelt hvor mye et felgkjøp kan koste en.. Dagens felgkjøp for min del kosta meg et par dekk og et sett coilovers i tillegg til selve hjula #-o

generelt spørsmal: 215/35/18 på 8,5" og 235/40/18 på 10" felger burde vel gi en grei strekk?

Baller ofte på seg ja... :)

http://tyrestretch.com/the-list/

Skrevet

Baller ofte på seg ja... :)

http://tyrestretch.com/the-list/

Se der ja! takktakk :)

Skrevet

Kom ned fra Modalen nå, der man ikke har dekning eller Internett. Så kom vi til Bergen og der var det milelang kø. Det har stått stille fra 18-tiden og jeg kom meg akkurat ut av den. Helt gale. Grunnen: De har endret litt på en rundkjøring ved Åsane, så alle som skal til Bergen må gjennom rundkjøringen. For noen uker siden kjørte man inn på en påkjøring mot Bergen, like ved rundkjøringen, men uten å entre den.

Så er det en lang omvei til Bergen, der noen valgte å snu tilbake, for så å kjøre omveien. (Salhus). Og nå leser jeg i avisen at politiet, i stedet for å dirigere og hjelpe med korken, valgte de å sende patrulje til omveien for å ta fartskontroll på de som kjørte rundt. Helt latterlig! Og det beste/verste er at det ikke var noen fartsovertredelser, så ingen fikk bøter.

Et fint eksempel på at politiet velger å bøtelegge noen få, fremfor å hjelpe en horde med folk. Hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...