haybimmsen Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Bytta nettop pære på en golf, trangt som fy :/ men det gikk tilslutt Bestillte deler ifra Gs i går kveld, nå var jeg å hentet ut varene. Bra jobba altså
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 I de 5 årene som jeg nå har kjørt bil så har jeg ALDRI blitt blinket på fordi jeg kjører med feil lys, bank i bordet. Jeg har blitt stoppet i politikontroll og de har ikke hevet ett øyenbryn en gang så dette ser virkelig ut til å være noe som irriterer svært få av de som ferdes på veien Men enøyde banditter kan jeg være enig i at er litt irriterende, for i mørket så ser det ut som det kommer en moped/motorsykkel og er veien smal så plasserer man seg deretter...
flonoen Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Det er nok fordi alle tenker at folk som kjører med den lyktekomboen er skada i hodet, og ikke kan noe for det..
316 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Hva er denne verdt? Org 320 mtech 1, gått 200. Ikke rusten, ikke bulket. Dårlig interiør. Fikk ikke lastet opp bilde, kommer straks.
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Det er nok fordi alle tenker at folk som kjører med den lyktekomboen er skada i hodet, og ikke kan noe for det.. På andre ser man svært ofte seg selv vet du....Men hva vet jeg, jeg er jo skada i hode jeg da gitt
FredrikE24 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 I de 5 årene som jeg nå har kjørt bil så har jeg ALDRI blitt blinket på fordi jeg kjører med feil lys, bank i bordet. Jeg har blitt stoppet i politikontroll og de har ikke hevet ett øyenbryn en gang så dette ser virkelig ut til å være noe som irriterer svært få av de som ferdes på veien Men enøyde banditter kan jeg være enig i at er litt irriterende, for i mørket så ser det ut som det kommer en moped/motorsykkel og er veien smal så plasserer man seg deretter... Mulig snuten er slapp hos deg, men her så er det 2 lapper i bot ved den minste lysfeil!! Kjører du kun med park i mørket og snuten ser deg, 2000kr, kjører du i mørket med en gåen pære, 2000kr, kjører du park og tåke på natta 2000kr, kjører man kjørelys og tåkelys på natta, 2000kr. Det kan være de ser litt mellom fingra, men jeg har ikke opplevd at det har forekommet. Når det gjelder gåen pære kan du bytte på stedet og slippe unna.
316 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Wow, den var lekker! Ja, ganske så lekkert! Fikk direkte tilbud om å bytte den i 2002'n. Det blir ikke aktuelt med mindre jeg får 40 mellom.
Jordfræsar Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Vår Herre har sendt oss en beskjed...[ Bilde ] Herlig fish
noekult Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Hva syns dere om prisen på denne banerigga E30 325i-en med RHD styring? http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... ar/1653895 De har mye relativt rimelig i Storbritannia... Kunne absolutt tenkt meg noe sånt enn å styre med CRXen i det uendelig (og bruke tusenvis av kroner som aldri vil komme tilbake)... Har kjørt noen timer (sammenlagt, hehehe) i høyrestyrt bil og man blir bare mer og mer vant (men jeg kommer ALLTID til å sette på vindusviskeren når jeg skal blinke- de er på motsatt side på RHD biler hvis noen lurte )
Jordfræsar Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Fræsar, hørt noe om dette nafmerke? Skulle ikke du gi meg måla? Eller vet du sånn omtrent hva du tenker deg, så gi meg det. Fila har jeg klar for trøkking!
316 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Åja, faen. 7*5 eller noe slikt? 7*7? Hva blir best?
RS-Heggem Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Åja, faen. 7*5 eller noe slikt? 7*7? Hva blir best? Det orginale er vel ca 8x8? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Hva syns dere om prisen på denne banerigga E30 325i-en med RHD styring?http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... ar/1653895 De har mye relativt rimelig i Storbritannia... Kunne absolutt tenkt meg noe sånt enn å styre med CRXen i det uendelig (og bruke tusenvis av kroner som aldri vil komme tilbake)... Har kjørt noen timer (sammenlagt, hehehe) i høyrestyrt bil og man blir bare mer og mer vant (men jeg kommer ALLTID til å sette på vindusviskeren når jeg skal blinke- de er på motsatt side på RHD biler hvis noen lurte ) For andrehåndsverdien sin skyld ville jeg lagt langt unna RHD biler, er bortimot umulig å få solgt om man ikke nærmest gir bort bilen. En bekjent hadde en RHD E30 320I Touring, ikke noen pen bil men med styringen på riktig side ville den nok gått for 20 lapper i allfall. Men den var så vanskelig å bli kvitt så han skrudde av de beste delene og skrota bilen, dessverre
Anbefalte innlegg