-Erik- Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 De ga deg sikkert en time ekstra søvn siden det var din bday i går Neppe, de ble overrasket når jeg kom. -Har ikke du vært her siden vi åpnet? spurte dem meg om.. Jorda, sa du da...
-Erik- Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Har visst handla meg e46 328i Gratulerer! Bilder?
SofaKingFresh Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Hurra, lønn i går, bruke mye idag på fliser, tapet, maling osv. Er så gøy atte.. Fliser kjøpte jeg før jeg dro på jobb, klokka 15 skal jeg ut å handle maling, finne tapet og alt annet. Æsj.. Og jeg har enda ikke fått nøkkelen til huset jeg skal pusse opp. Hva i alle dager har jeg gjort?
Dal-z Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Lørdags morgen og 8 liter olje + oljefilter til m5'en er kjøpt! Jeg vil også kunne skrive slike ting.... (min m5)... en vakker dag! Hehehe, er morro.. Men faen, det koster!
fish Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 En undersøkelse blant fisk, viser at fisken selv ser på fiskeindustrien som en større trussel enn oljeindustrien.
Hawkon88 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 En undersøkelse blant fisk, viser at fisken selv ser på fiskeindustrien som en større trussel enn oljeindustrien.
316 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Så noe vannvittig artig og minst like tragisk i sta utenfor Biltema. Et par i 40-åra i en ganske sliten Volvo 850, hvor gubben satt i passasjersete med en boks sterkøl i ene hånda og en røyk i den andre. Kjerringa på sin side kom ut med flere bæreposer, og etterhvert skulle til med å etterfylle olje. Da tok det seg opp og historien nådde klimaks i det hu klikker og skriker så det uler på gubben sin. Han viste ingen særlig stor interesse, der han satt godt tilbakelent!
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Så noe vannvittig artig og minst like tragisk i sta utenfor Biltema. Et par i 40-åra i en ganske sliten Volvo 850, hvor gubben satt i passasjersete med en boks sterkøl i ene hånda og en røyk i den andre. Kjerringa på sin side kom ut med flere bæreposer, og etterhvert skulle til med å etterfylle olje. Da tok det seg opp og historien nådde klimaks i det hu klikker og skriker så det uler på gubben sin. Han viste ingen særlig stor interesse, der han satt godt tilbakelent! Godt innarbeidet arbeidsfordelig der i gården
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Så noe vannvittig artig og minst like tragisk i sta utenfor Biltema. Et par i 40-åra i en ganske sliten Volvo 850, hvor gubben satt i passasjersete med en boks sterkøl i ene hånda og en røyk i den andre. Kjerringa på sin side kom ut med flere bæreposer, og etterhvert skulle til med å etterfylle olje. Da tok det seg opp og historien nådde klimaks i det hu klikker og skriker så det uler på gubben sin. Han viste ingen særlig stor interesse, der han satt godt tilbakelent! Haha Hva er det med slikt "klientell" og biler som Volvo 850 og ofte gammal Chevy Van, de har en tendens til å finne hverandre Har sett flere like eksempler selv
316 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Ofte sett i voldtektsvaner ja... Det er helt rått hvor mange slike par det finnes.
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Ofte sett i voldtektsvaner ja... Det er helt rått hvor mange slike par det finnes. Haha, voldtektsvaner ja Den skal være hvit og uten vinduer bak Har en kompis med en nyere Chevy van som arbeidsbil, han har fått høre det ja
Steinhar Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Nei Eneste er en måned utplassering for noen år siden på Skandi Vega Fkk ikke deltatt noe på dekk inder operasjonen da.. Det virket ganske spennende! Sent from my iPad using Tapatalk HD Okei.. Ja det er noe helt annet enn supply/alt annet
Haukefer Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Nei Eneste er en måned utplassering for noen år siden på Skandi Vega Fkk ikke deltatt noe på dekk inder operasjonen da.. Det virket ganske spennende! Sent from my iPad using Tapatalk HD Okei.. Ja det er noe helt annet enn supply/alt annet Hehe, låg som lagerskip i 3.5 uke ute ved Syd Arne. Var litt kjedelige dager ja Men er jo litt grett at Dina Star er mpsv, mulighet for noen litt spennende jobber og da. Har lugget å mobilisert i Aberdeen i 4 dager nå, skal ut på et dykkeroppdrag utfor shetland Sent from my iPad using Tapatalk HD
Insulaventus Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Interessant for nybegynnere innen bmw som meg og se slikt:
Anbefalte innlegg