Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei :P Eneste er en måned utplassering for noen år siden på Skandi Vega :-) Fkk ikke deltatt noe på dekk inder operasjonen da.. :P Det virket ganske spennende!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Okei.. Ja det er noe helt annet enn supply/alt annet :P

Hehe, låg som lagerskip i 3.5 uke ute ved Syd Arne. Var litt kjedelige dager ja :P Men er jo litt grett at Dina Star er mpsv, mulighet for noen litt spennende jobber og da. Har lugget å mobilisert i Aberdeen i 4 dager nå, skal ut på et dykkeroppdrag utfor shetland :)

Mobilisering i fire dager? Har vært med på noe lignende en gang, da skulle vi ploge i øst russland

Skrevet

Noen som vet om noen som kan lakkere billig i Telemark? :)

Er snakk om nedpussing og lakkering. To skjermer, en dør, panser, og bagasjelokk til en e36 cab.

Skrevet

Nei :P Eneste er en måned utplassering for noen år siden på Skandi Vega :-) Fkk ikke deltatt noe på dekk inder operasjonen da.. :P Det virket ganske spennende!

Okei.. Ja det er noe helt annet enn supply/alt annet :P

Hehe, låg som lagerskip i 3.5 uke ute ved Syd Arne. Var litt kjedelige dager ja :P Men er jo litt grett at Dina Star er mpsv, mulighet for noen litt spennende jobber og da. Har lugget å mobilisert i Aberdeen i 4 dager nå, skal ut på et dykkeroppdrag utfor shetland :)

Mobilisering i fire dager? Har vært med på noe lignende en gang, da skulle vi ploge i øst russland

Jepp :Pe3uhabat.jpg

Skrevet

Jepp :P [ Bilde ]

Ååh, edda fram, det er grombåt. Brunvoll rdt-thruster (pm-motor), og voither til framdrift..

Skrevet
Har visst handla meg e46 328i :)

Gratulerer! Bilder?

Takker :)

20130831_175254_zps991f0ba8.jpg

Ser ganske kjedelig ut nå da, men bedre å handle en original bil syns jeg.

Hæærlig med nokså svær sekser bensin under panseret :D

Skrevet
Har visst handla meg e46 328i :)

Gratulerer! Bilder?

Takker :)

[ Bilde ]

Ser ganske kjedelig ut nå da, men bedre å handle en original bil syns jeg.

Hæærlig med nokså svær sekser bensin under panseret :D

Oooh uuuUUuuuUUUuu vedder på at den lyder gromt også ;)

Harru planer? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...