Steinhar Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Nei Eneste er en måned utplassering for noen år siden på Skandi Vega Fkk ikke deltatt noe på dekk inder operasjonen da.. Det virket ganske spennende! Sent from my iPad using Tapatalk HD Okei.. Ja det er noe helt annet enn supply/alt annet Hehe, låg som lagerskip i 3.5 uke ute ved Syd Arne. Var litt kjedelige dager ja Men er jo litt grett at Dina Star er mpsv, mulighet for noen litt spennende jobber og da. Har lugget å mobilisert i Aberdeen i 4 dager nå, skal ut på et dykkeroppdrag utfor shetland Sent from my iPad using Tapatalk HD Mobilisering i fire dager? Har vært med på noe lignende en gang, da skulle vi ploge i øst russland
Erik89 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Noen som vet om noen som kan lakkere billig i Telemark? Er snakk om nedpussing og lakkering. To skjermer, en dør, panser, og bagasjelokk til en e36 cab.
Haukefer Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Nei Eneste er en måned utplassering for noen år siden på Skandi Vega Fkk ikke deltatt noe på dekk inder operasjonen da.. Det virket ganske spennende! Sent from my iPad using Tapatalk HD Okei.. Ja det er noe helt annet enn supply/alt annet Hehe, låg som lagerskip i 3.5 uke ute ved Syd Arne. Var litt kjedelige dager ja Men er jo litt grett at Dina Star er mpsv, mulighet for noen litt spennende jobber og da. Har lugget å mobilisert i Aberdeen i 4 dager nå, skal ut på et dykkeroppdrag utfor shetland Sent from my iPad using Tapatalk HD Mobilisering i fire dager? Har vært med på noe lignende en gang, da skulle vi ploge i øst russland Jepp Sent from my iPad using Tapatalk HD
316 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Er det noen som har peiling på hva denne kan være verdt? Original fra 82. Evt hvor jeg kan selge den!
haybimmsen Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Tror e dør snart.. Å e syns ikke det vokser med ferdig pillede
LoKi Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Det der er grunnen til at jeg bare spiser scampi, og ikke reker. For mye jobb.
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 kjøp 50 reker, altså sortering 50, så blir det ikke så mye jobb.
haybimmsen Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Er barnedåp i morgen, så har ikke mye valg da det er kun jeg som ikke reagerer mot det brukte ca 3 timer
flonoen Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Mobilisering i fire dager? Har vært med på noe lignende en gang, da skulle vi ploge i øst russland Jepp [ Bilde ] Sent from my iPad using Tapatalk HD Ååh, edda fram, det er grombåt. Brunvoll rdt-thruster (pm-motor), og voither til framdrift..
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Golåta si http://www.youtube.com/watch?v=K6I8ycxLeqE
Mattae Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Har visst handla meg e46 328i Gratulerer! Bilder? Takker Ser ganske kjedelig ut nå da, men bedre å handle en original bil syns jeg. Hæærlig med nokså svær sekser bensin under panseret
M|Fjeld Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Golåta sihttp://www.youtube.com/watch?v=K6I8ycxLeqE
noekult Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Har visst handla meg e46 328i Gratulerer! Bilder? Takker [ Bilde ] Ser ganske kjedelig ut nå da, men bedre å handle en original bil syns jeg. Hæærlig med nokså svær sekser bensin under panseret Oooh uuuUUuuuUUUuu vedder på at den lyder gromt også Harru planer?
Anbefalte innlegg