Jordfræsar Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/18/nyheter/utenriks/usa/overgrep/16570036/Lærere, politikere og prester er faen meg de mest jævlige folka i verden! Er man pedofil etc, er det bare å søke seg inn på lærerhøyskolen eller bli lokalpolitiker! Nå er det faktisk i USA dette skjer gang på gang (lærere og elever)... at det også skjer i Texas kommer ikke som en bombe. Men lærerne i norge er ikke med i den gruppen der!
Jordfræsar Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Neh, står en X3 i Kristiansund til salgs X5 er det ja, men noe høy prisklasse med alt det jeg vil ha, samt trynløft.. 7-serien er absolutt noe å kjøre med her ute!!! To kompiser var med den E65`n som er kommet hit nå, og det kjentes ut som om de kjørte på en heeelt flat vei med nylagt asfalt, i forhold til en "vanlig" bil!!: Er da comfort ut av en annen verden vil jeg tro, så den hadde nok hatt fin flyt her ute ja. Selv med 22" og senk Men hvorfor skriker du etter mer plass mr Lie?
wicky124 Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Ny forskrift om prikkbelastning trer i kraft 1.juli i år. Forskiftsendringen innebærer blant annet at ungdom mellom 18 og 20 år får en prøvetid på to år der de får flere prikker for lovbrudd i trafikken enn erfarne sjåfører. Det som gir en og to prikker i dag vil i fremtiden gi to og tre prikker for denne aldersgruppe. Ved åtte prikker mister alle uansett alder førerkortet for ett halvt år. Noe av grunnen til at det blir strengere for bilførere i aldersgruppen 18-20 år er at disse har ti ganger så høy dødsrisiko i trafikken. Det er også tatt inn nye momenter som gir prikk i førerkortet. - for liten avstand til forankjørende (mellom tre og seks prikker) - Krysse sperreområde (tre prikker) - Kjøring med ulovlig trimmet moped (tre prikker) - Ikke sikring av barn i bil (to prikker)
316 Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28582359 Må da være billig.
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Men hvorfor skriker du etter mer plass mr Lie? Nesj, vet ikke jeg? Mååå ikke ha mere plass men.. Det er også tatt inn nye momenter som gir prikk i førerkortet. - for liten avstand til forankjørende (mellom tre og seks prikker) - Krysse sperreområde (tre prikker) - Ikke sikring av barn i bil (to prikker) Hvor er logikken???? Sperreområde gir tre prikker, mens å IKKE sikre ungen(e) i bilen gir to???
[space] Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Hørtes ut som 175 er en god tjeneste Edit: Forøvrig fra baksiden på dagens avis... (Ikke fra 80-tallet)
Fredrik Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 De har hatt V12'en lenge ja, men de har hverken et imponerende rykte eller imponerende tall i vise frem (Bortsett fra TWR motorene). Poenget var uansett at det var et eksepsjonelt rotete maskinrom. Begge motorene er fra tilsvarende årsmodell. Her har de ryddet opp litt, men fortsatt.. Jaguar motoren er utvilsomt noe rot rent estetisk og den er/var heller ikke spesielt effektiv (som du også påpeker). Jeg synes imidlertid ikke at man bør være alt for kritisk når motoren er såpass gammel. Jaguar hadde tross alt en V12 motor da BMW kun hadde rekkeseksere som deres største... totalt 23 år.
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Det var grufull eksos, og kanskje litt for store hjul?
-Erik- Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Det var grufull eksos, og kanskje litt for store hjul? Tenker du på bildet 316 linket? Senk hadde hjulpet veldig på den ihvertfall
316 Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Litt mer senk, ikke så valsa hjulbuer, felger med annen farge og annen eksos.
Anbefalte innlegg