Haukefer Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Ikke minst så kan du laste ned tpb appen og ux appen så slipper du å laste ned til pc for å så overføre til taben Selger forresten Ipad 3'n min vist noen er intrisert Sent from iPaddo
noekult Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Ikke minst så kan du laste ned tpb appen og ux appen så slipper du å laste ned til pc for å så overføre til taben Selger forresten Ipad 3'n min vist noen er intrisert Sent from iPaddo Snakker du om iPad eller om Samsung tablet? Det med TPB-appen...
Haukefer Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Ikke minst så kan du laste ned tpb appen og ux appen så slipper du å laste ned til pc for å så overføre til taben Selger forresten Ipad 3'n min vist noen er intrisert Sent from iPaddo Snakker du om iPad eller om Samsung tablet? Det med TPB-appen... Dårlig formulert av meg, men tenker på Samsung Er ikke mulighet for det på iPad.. Sent from iPaddo
noekult Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Tenkte meg det... Selger du iPaden fordi du er mer fornøyd med Android?
Haukefer Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Hvordan går det i Dubai å dette firmaet dere holder på med? Sett mye fett der nede? Sent from iPaddo
noekult Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Går fint. Firma blir ferdigregistrert på søndag eller mandag, så skal vi få working permit og kan da begynne med markedsføring og salg. Skal fikse logo, skilt til varelager, nettside osv innen en stor messe i slutten av måneden Etter såkalt working permit kan vi kjøpe bil til røverpris Har sett mye bra og sjeldent! S65 AMG, Lexus IS F, Corvette Z06, G65 AMG, opp mot 10x Rolls Royce Phantom/Ghosts, mange, mange Continental GT og Maseratier av alle typer, hundrevis av Camaroer og Mustangs, 3x Bentley Mulsanne, mange amerikanske flak fra 70-tallet, S600 V12 Lorinser, masse SLS AMGer, mange Hummere, 2x Aventador, maaange C63 AMG og E55/E63 AMG, hundrevis av 350Z, mange R35 GTR, mange spesialutgaver av Gallardo, utallige SL, maaange R8 (alle var V10), 20+ Ferrarier (alle av sen type, dvs post F430), tunet Mclaren Mp4 12C, maaange F10 M5, veldig mange M6 V10, titalls nye 6-serie, titalls CL63 AMG, tusenvis av amerikanske pickups som er heiset opp med svære hjul (så også den enorme amerikanske pickupen med 4 hjul bak hvis du skjønner hva jeg mener), mange A8 4.2 av siste type, titalls F01 750i, mange Mini Countryman S, mange enorme SUVer fra Nissan som jeg ikke visste eksisterte engang og alt i mellom. Lexus er for de folka her det Audi er for nordmenn... Du ser minst hundre om dagen og av absolutt alle modeller og typer... Jeg tror ikke det finnes mer variasjon i bilparken noen andre steder i verden! Du ser flere interessante biler på en 15 minutters kaffepause på lokale "stripa" på kveldstid enn du ser hele året i Norge sammenlagt...
Fredrik 90 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Nå var det godt med litt regn gitt, trodde aldri jeg skulle si det men. Fikk prøvd de nye originale vindusviskerene på E34en også som jeg monterte i slutten av Juli og ikke hatt bruk for før nå
gallay Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Noen som følger med Anja sin sak? Når har det nådd toppen for fyren som drepte henne. Håper han får varm velkomst i fengselet han skal sone i!
Haukefer Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Går fint. Firma blir ferdigregistrert på søndag eller mandag, så skal vi få working permit og kan da begynne med markedsføring og salg. Skal fikse logo, skilt til varelager, nettside osv innen en stor messe i slutten av måneden Etter såkalt working permit kan vi kjøpe bil til røverpris Har sett mye bra og sjeldent! S65 AMG, Lexus IS F, Corvette Z06, G65 AMG, opp mot 10x Rolls Royce Phantom/Ghosts, mange, mange Continental GT og Maseratier av alle typer, hundrevis av Camaroer og Mustangs, 3x Bentley Mulsanne, mange amerikanske flak fra 70-tallet, S600 V12 Lorinser, masse SLS AMGer, mange Hummere, 2x Aventador, maaange C63 AMG og E55/E63 AMG, hundrevis av 350Z, mange R35 GTR, mange spesialutgaver av Gallardo, utallige SL, maaange R8 (alle var V10), 20+ Ferrarier (alle av sen type, dvs post F430), tunet Mclaren Mp4 12C, maaange F10 M5, veldig mange M6 V10, titalls nye 6-serie, titalls CL63 AMG, tusenvis av amerikanske pickups som er heiset opp med svære hjul (så også den enorme amerikanske pickupen med 4 hjul bak hvis du skjønner hva jeg mener), mange A8 4.2 av siste type, titalls F01 750i, mange Mini Countryman S, mange enorme SUVer fra Nissan som jeg ikke visste eksisterte engang og alt i mellom. Lexus er for de folka her det Audi er for nordmenn... Du ser minst hundre om dagen og av absolutt alle modeller og typer... Jeg tror ikke det finnes mer variasjon i bilparken noen andre steder i verden! Du ser flere interessante biler på en 15 minutters kaffepause på lokale "stripa" på kveldstid enn du ser hele året i Norge sammenlagt... Høres helt rått ut ! Lykke til videre Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Kristiansan'årn Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Noen som vet hvor lang tid det tar for en diff fra Tyskland til å ankomme døra mi? Bestilte på tirsdag, om noen har erfaring og bestilt liknende før.. sent from my microwave using tapatalk
noekult Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Det ble en iPad 4 Wifi 32GB Den er tyngre enn forventet Anbefal meg apps?
Haukefer Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Det ble en iPad 4 Wifi 32GB Den er tyngre enn forventet Anbefal meg apps? Tapatalk for forum, padgram vist du bruker instagram, CineXplayer for avspilling avfilmer og forå få filmer lettere innpå paddo Sent from iPaddo
316 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Vært på Bislett Kebab jeg. Spist Dønertallerken!
Anbefalte innlegg