Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Neida, egentlig ikke, Fredrik. Men jeg er ikke så låst til BMW som mange andre. Øynene mine er åpnet for alle merker, så lenge de tiltaler meg på en eller annen måte. UP'en har stort potensiale! Et bilde til av dette eksemplaret:

oxm1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, egentlig ikke, Fredrik. Men jeg er ikke så låst til BMW som mange andre. Øynene mine er åpnet for alle merker, så lenge de tiltaler meg på en eller annen måte. UP'en har stort potensiale! Et bilde til av dette eksemplaret:

[ Bilde ]

Ja det er absolutt mye artig på fire hjul som ikke kommer i fra Bayern også, ingen tvil om det :) Men så er det denne fascinasjonen da som gjør at jeg alltid til syvende og siste faller tilbake på BMW, selv om det er artig å kikke rundt og prøve hva andre har å tilby :) Drømmebil lista mi innholder mye forskjellig for å si det sånn :D

Ellers så liker jeg VAG selv, i motsettning til Toyota så klarer VW å lage pene biler, god kvalitet, fortsatt pene når de ser 15 år og de er overkommelige i pris. Er vel kun den siste der som kan tilskrives Toyota :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...