Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har merka noen dråper ute på plassen her hvor jeg parkerer bilen. I går tok jeg lommelykta og lyste under og så noen blå dråper som hang på undersiden av motoren. Skjønte straks at det var kjølevæske.. poppa panseret og lyste der hvor kjølesystemet er å se, men så ingenting.

I dag trykksatte jeg systemet og hørte straks en veselyd helt i front på bilen. En bitteliten sprekk i plastikken på radiator. Dumme meg tenkte å koble fra kjøleslangen for å hive på noe gugg så det ikke utviklet seg, men koblinga satt såpass at jeg gjorde sprekka enda større. Så nå fosser kjølevannet ut der #-o:applause:

Må uansett ha ny radiator.

http://www.ebay.de/itm/KUHLER-MOTORKUHL ... 1e7e66b58c

Ville dere satset på en slik? Står ikke sånn superbra til økonomisk akkurat nå om dagen og jeg er avhengig av bilen. Noe orginalt opplegg fra GS til 4.700,- kr er bare å glemme. Kunne få fra radiatorservice til 1800,- + moms.

Radissen på min e39 røyk i vinter og jeg kjøpte ny fra schmiedmann for 1800kr . Ser egentlig ikke noe minus med å kjøpe fra ebay så lenge man ikke velger den absolutt billigste . Kan jo spare noen kroner da, men så spørs det hvor lenge du kan leve med den sprekken som er der nå, er vell bare å få klint på no skikkelig lim så holder det vell til du får takni ny radiator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt spent på å se om Ylvis blir verdenskjent nå! Rått at videoen deres har nesten 3,5 mill views på 3 dager :P

Den er jo rimelig spesiell.. og ja.. Undrende tema, hva er det egentlig reven sier..? Ikke vet jeg, Mikkel har alltid vært tysst når jeg har hatt sjansen til å hilse på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt spent på å se om Ylvis blir verdenskjent nå! Rått at videoen deres har nesten 3,5 mill views på 3 dager :P

Den er jo rimelig spesiell.. og ja.. Undrende tema, hva er det egentlig reven sier..? Ikke vet jeg, Mikkel har alltid vært tysst når jeg har hatt sjansen til å hilse på han.

Den bjeffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekterselskapet jeg har som jobb nr 2, har vakthold på ett utested i byen. Min jobbehelg!

Ble en case på utsiden nabostedet og politiet kom. Med kamera;P det var full reportasje fra nattpatruljen:P kanskje man får trynet sitt sladda på tv:P

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men UPen var knall tøff, synes nesten de er litt små kule som originale også jeg :)

Jeg er helt enig... Up!´en er en oldschool hatchback så det holder på den gode måten. Man er i kontakt med veien, får god feedback i rattet, sitter lavt og føler at man faktisk kjører bilen. Helt uten å ville det har Volkswagen truffet en viktig nerve hos mange og bilen selger som hakka møkk tiltross for en effekt på kun 60-75 HK... dog veier den ikke mer enn 925 Kg... 8)

Ser ut som det er 88 hester i den jeg la ut bilde av, så den fløtter seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...