Haukefer Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Harryhandel på Svinesund idag Ligger godt planta i senga på hotellet i Fredrikstad enda da.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Noen her som skal fra oslo til våler på treff i dag? Vurderer det jeg også, men gidder nok ikke hvis det ikke går an å slå følge med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Vurdert å ta turen nå, kjeder meg, men kunne tenkt meg og kjørt mc oppover, men håpløst å leie mc på dagen en lørdag Så får holde meg hjemme istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Enig. Best å holde seg innafor ringveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Sykt spent på å se om Ylvis blir verdenskjent nå! Rått at videoen deres har nesten 3,5 mill views på 3 dager Den er jo rimelig spesiell.. og ja.. Undrende tema, hva er det egentlig reven sier..? Ikke vet jeg, Mikkel har alltid vært tysst når jeg har hatt sjansen til å hilse på han. Jeg og en kompis bestemte oss for å ta sosialt selvmord i dag på vei hjem etter å ha hentet E61 Too much redbull? http://www.youtube.com/watch?v=_3khZiHAL9c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Loeb på Pikes Peak (slo verdensrekorden): I HELVETE SOM DET GÅR! Se publikum a... Fy faen... Minner mer om en Formel 1 bil enn en asfaltrallybil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Sykt spent på å se om Ylvis blir verdenskjent nå! Rått at videoen deres har nesten 3,5 mill views på 3 dager Den er jo rimelig spesiell.. og ja.. Undrende tema, hva er det egentlig reven sier..? Ikke vet jeg, Mikkel har alltid vært tysst når jeg har hatt sjansen til å hilse på han. Jeg og en kompis bestemte oss for å ta sosialt selvmord i dag på vei hjem etter å ha hentet E61 Too much redbull? http://www.youtube.com/watch?v=_3khZiHAL9c Haha, BMW gir deg ikke baaaare kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Nu e d natt på cabin 533.. Kjedelig dag på have når bimmers e nede i en heil masser av tima.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Sykt spent på å se om Ylvis blir verdenskjent nå! Rått at videoen deres har nesten 3,5 mill views på 3 dager Den er jo rimelig spesiell.. og ja.. Undrende tema, hva er det egentlig reven sier..? Ikke vet jeg, Mikkel har alltid vært tysst når jeg har hatt sjansen til å hilse på han. Jeg og en kompis bestemte oss for å ta sosialt selvmord i dag på vei hjem etter å ha hentet E61 Too much redbull? http://www.youtube.com/watch?v=_3khZiHAL9c Julian, du er faen meg ikke helt god! Haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Hatt vibba idag når bimmers har vært nede !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Dæven han søkke for en bra kamp Cecilia leverte. Det ble levert god gammeldags juling før de stoppa kampen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Sykt spent på å se om Ylvis blir verdenskjent nå! Rått at videoen deres har nesten 3,5 mill views på 3 dager Den er jo rimelig spesiell.. og ja.. Undrende tema, hva er det egentlig reven sier..? Ikke vet jeg, Mikkel har alltid vært tysst når jeg har hatt sjansen til å hilse på han. Jeg og en kompis bestemte oss for å ta sosialt selvmord i dag på vei hjem etter å ha hentet E61 Too much redbull? http://www.youtube.com/watch?v=_3khZiHAL9c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Billig bil nr 2 til 30k... Billig e38 eller Z3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Første du må gjøre er å prøvekjøre en z3. De er små! Jeg får iallefall ikke plass i den, samme med z4 med sportseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Jeg er 175...185 når jeg har fiksa håret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg